Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 11:36:31 följande:
    Hej rara Mara. Jag har saknat dig.......
     Jag tycker inte att datorn är rolig längre  Jag måste skärpa mig! Har jag missat något? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 11:37:26 följande:
    Ja. Det där kan få vem som helst att bli illamående. *suck* VARFÖR vill man se ut sådär? .-?
    Tja hon är inte välkommen hit längre. Det är min barndomskompis flickvän.Fråga mig inte varför. Hon är typ 10 år yngre än han och ....ja du ser själv. Jag citerar

"Dagens DISS: Något jag hatar grymt mycket så är det tjejer med tunna läppar. Det ä sååå fult!! 

Alltså, helt ärligt nu... Förstora era läppar istället.. Så svårt är det lixom inte?? :-O Gaah.. blir bara förbannad!

FJORTISAR!! ursäkta mitt språk nu, men förihelvete hur fan ser ni ut?? hur fan beter ni er?? Ni går mig på mina nerver så jag vet inte var jag ska bli av!! :S Jag skiter i vad ni tycker om detta.. men jag står för min åsikt.

En typisk fjortis : Helt för mörk brunkräm över ansiktet, men glömt halsen så helt vit över resten. Vita läppar, Duckface, peace tecknet, era fula miner och "poser" som ni kallar det, skrika jävlar, ser ut som dem kladdat med mormors sminklåda... ja denna lista kan bli oendlig. JAG HATAR ER JÄVLA FJORTISAR! NI FÅR MIG ATT MÅ ILLA! :D 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 11:38:31 följande:
    Haha! La du märke till att det står "prom gown"?
    Fast klänningen var fin tyckte jag
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 11:39:17 följande:
    Ja, mina ungar tycker inte om att bada mig mig och min son vill få snoppen masserad. Det är nog allt.

Ja, skärp dig.
    Ååh :´) Haha varför? Jag tänkte mest om jag missat några extraordinära tarmrörelser eller så.

• Mariohn
    lokisse skrev 2010-10-13 11:39:55 följande:
    slumming?
    öek
    under vilken sten hittade du henne?
    Jag har en kompis som jag haft sen jag var 11. Vi är liksom ett gäng som alltid lyckats hålla ihop. Nu har han plötsligt hittat henne och INGEN begriper någonting. Hon kommer hit i underkläder och pumps och går in med klackarna på parketten och sjunger "I´m a barbiegirl...och skriker och gapar. Plasthår, lösnaglar, lösögonfransar, botox i läpparna osv osv. Och ifrågasätter hur fan alla andra ser ut. Det är som en äcklig komedi. Jag VÄGRAR låta honom ta henne med sig fler gånger. Mina vänner är ytterst normala kufar som kommer i sköna kläder med ett sexpack och slappar i soffan och diskuterar långt in på natten. Jag skäms. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 11:42:13 följande:
    Om du vill läsa det roliga så vet du att det rräcker med "visa endast" på mig. De andra är ju som vanligt.

Oh förresten! jag hittade vita hår i helgen. 3 st.
    Vart satt dem?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 11:40:59 följande:
    :-jag blir bara full i skratt. Jag är så himla nöjd med min ålder, jag skulle ALDRIG vilja vara 20 igen.
    Jag skulle vilja vara 20 igen när räkningarna kommer  eller somliga gånger när jag får syn på min mage i vissa vinklar men inte annars. 
  • Mariohn

Vet ni vad som är en god lunch? pågens fullkornssubs med en skiva ost, tre skivor tomat, två salladsblad och lite aromat. Våga inte ändra på antalet skivor Tonfisk kan petas in. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 11:45:53 följande:
    Min mage är snyggare nu än när jag var 20.....Drömmer

*lying trough my teeth*
    Jag var ganska snygg naken när jag vaknade idag. Låg på rygg och såg smal ut med fasta tuttar. Blev panikglad och reste mig upp...då kom vecken tillbaka. MEN jag har gått ner 4 kg och kommer i måttjeansen igen
Svar på tråden The return of the Lolilla