-
Haha, hard worklokisse skrev 2010-04-24 10:32:35 följande:vi gjorde det pa en helgkurs som var idiot säker!min man är lika händig som en anka...men det känns specielt enda att veta att han svrigt och tilloch med blodat (han lyckades peta in en fil under nagelbandet klanten.) för att gjöra min ring!
-
Nu skall jag förbereda lunchen.... Efter vi har ätit, skall tjejerna till farmor och farfar, de passar dem ikväll/inatt, när vi skall på vårfest. Först skall jag och MFern springa en mil, ihop... Hoppas ni får en bra dag, alla

-
Igår var vi på fest i hela två timmar. Sedan ringde farmor och sa att E hade frossa av febern och vägrade ta Alvedon. Farfar kom och hämtade oss. Men vi sov hos dem inatt och har haft en riktig slappardag idag, megaskönt, legat och läst i lugn och ro. Laddat för att Mfern drar till Turkiet imorgon.... E verkar piggare, men har inte tempat henne idag. Får se hur det utvecklar sig.... Hoppas alla haft en bra helg!
-
Va? Hör inte till vanligheterna, väl?2timearound skrev 2010-04-25 17:51:22 följande:*dricker öl* -
Whazzup?psychocandy skrev 2010-04-25 19:29:40 följande:Jag är i en självförtroendesvacka! JAG. -
Skål, hotlips!Hercule skrev 2010-04-25 19:09:25 följande:Kall öl -
SkååålSimplyTheBest skrev 2010-04-25 19:39:43 följande:Skål hångelbruden
Fast har inget att skåla, i, nu när jag tittar efter.... Kanske får hämta ngt. Har sovmorgon imorgon, Mfern åker inte förrän 11.
-
Hej, darlings!
Kommer in, snart, läser ikapp och roar er heeela kvällen, Mfern är i Turkiet, så jag kan hänga vid lappisen hela aftonen
-
Sweeet! Är du nöjd med den?2timearound skrev 2010-04-26 19:22:53 följande:Jag sitter vid min laptop, så jag ska också vara här -
Och vi behöver aldrig börja sakna dig2timearound skrev 2010-04-26 19:38:59 följande:jättenöjd! nu behöver jag aldrig sakna er.