Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-04-29 22:46:55 följande:
    Tycker ni inte att det är förjävla äckligt att  byta blöja?
    Jo, när stora är lös i magen (hon vill inte bajsa på potta/toa, trots att hon slutat med blöja, så vill hon baja i en)....
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-29 22:50:23 följande:
    Inte för att föringa ditt lidande men jag tycker det verkar vara i stil med fibromyalgi och elallergi Ja visste det den där körteln som alla tjockisar skyller på!
    HAHAHAHAHA
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-29 22:54:16 följande:
    Nej. När dosen är inställd är det precis som vanligt. Levaxin är ett hormon, inte en eg medicin, så det påverkar mig inte i det övriga livet. När man glömmer medici nen eller har för låg ds kan man känna viss påverkan men annars är det smooth sailing. all för visat intresse.
    Vad skönt, det låter som om det vore helt för djeffligt när man läser om det.
  • Jazza
    WTslyna skrev 2010-04-29 22:56:56 följande:
    Så alla kan bli glada och våta.
    Njae...
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-29 22:56:14 följande:
    Nope. Inte alls. Däremot borde du vara orolig för den idioten som tog blodet sist. Hon ska dö! Döden dö.
    Hatar när klåpare gör sånt. Jag råkar ibland ut för praktikanter, på blodgivningscentralen, hate them Man ser alltid ut som en heroinist efter att de farit fram.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-04-29 23:04:53 följande:
    Ska vi ta saken i egna händer? Göra processen kort? *planerar*
    Äh, jag brukar tänka att det är bättre att jag råkar ut för dem, som är frisk och stark, än att de skall sticka ngn gammal tant, eller så. Bättre de får öva sig på mig.... (när jag är klar igen, innan det tänker jag något annat)
  • Jazza
    psychocandy skrev 2010-04-29 23:18:35 följande:
    Han som vissa tyckte var för skinny. Ligga eller inte? Jag vill att vi röstar.
    Ja, han ÄR för skinny, men du är uppenbarligen sugen, så jag röstar JA
  • Jazza
    psychocandy skrev 2010-04-29 23:22:41 följande:
    Jag vet inte om jag är jättesugen. Men nu har frågan kommit upp så jag måste typ börja bestämma mig.
    Sug på saken, då?
Svar på tråden The return of the Lolilla