Inlägg från: lokisse
|
-
-
2timearound skrev 2010-05-23 22:20:54 följande:ända till stockholm...
aj aj aj ja har man inte bättre koll pa sin försörjare sa far man skylla sig själv -
jag tror att jag ska hoppa i säng snart, men innan jag gjör det sa kan jag bara varna er alla fran att gnida in huvet med mosad banan...
det gar at helvete kan jag ju säga! jag gjorde det mistaget i morsse. jag mossade en banan och blötte haret och maserade in. jag tänkte att det maste ju funka kalas bra det finns ju massor med kurer med banan i, det var ingen bra ide.
man far inte ut banen ur haret igen det klibbar fast som tuggumi!
fick sitta i duchen och borsta ur skiten med massor av balsam under rinnade vattten i en halvtimme
-
heja nicket i dag sker det!!
-
god morgon flingan!Vik hädan skrev 2010-05-24 08:11:58 följande:Godmorgon! -
städa bilen som ska säljas. altsa rengjöra sitsar och polera skitenVik hädan skrev 2010-05-24 08:47:37 följande:Vad ska ni göra idag, ni som inte ska föda barn? -
mannen far passa mops (det är röd dag här) det blir sa mycke lättare da!Vik hädan skrev 2010-05-24 08:55:17 följande:Fy fan det suger ju kuk
men ja jag skulle kuna tänka mig att gjöra nagot mer spännande i dag faktiskt -
härligt!Jazza skrev 2010-05-24 11:31:20 följande:Spännande, jag är nyfiken! Min frissa har varit här och piffat mig, så jag är nyslingad och småklippt Skönt!Har lite träningsvärk idag, men är skönt utsövd, för en gångs skull! -
jag med!SimplyTheBest skrev 2010-05-24 20:49:18 följande:Jag har köpt en iphone. -
vad har ni för er?