Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jag lyssnar på julmusik och längtar till jul. Dessutom ringde min doktor nyss. På en LÖRDAG. Han är inte bara skithet. Han hade goda nyheter. Mina levervärde är nästan normaliserade och jag kommer att få dricka öl i sommar. Gött. 

Det var lite om mig. Hur är lite om er?
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-03 11:45:51 följande:
    oh härligt!!! det kommer att bli jätte bra igen
    Det känns väldigt positivt just nu Hur är det med dig? 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-03 11:52:27 följande:
    jo tack bara bra förutom att det är läskigt när minimopsen stökar runt i magen (ja jag vet jag ska vara helt borta och tycka att det är mmmmyyyyyyyyysssssssiiiiiigggttt) jag gillar inte känslan av att nagot bökar runt där inre efter eget tycke och inte fragar om lov innan...
    Haha naw. Jag tyckte att det var mysigt till en början men när han började närma sig 2,5 kg tyckte jag bara att det var jobbigt och lite otäckt att inte kunna påverka en annan individ som kickar en på organen. När är det dags för lillmopsen? 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-03 11:58:58 följande:
    augusti beräknad till 16. mopsen ett var beräknad till 17 och kom den 18 augusti... sa det kan bli en oväntad födelsedags present... men jag hoppas inte.
    Åh! Föd den sextonde så kan jag, som fyller år den sjuttonde, ha tredagarsfest med dina kids!
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-03 12:13:19 följande:
    ha ha och dom firade i dagar tre!
    Exakt Värsta grejen!
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-03 12:19:52 följande:
    vet inte om ni kjör pa samma sorts party inte i början i alla fall.. eller vill du gärna leka i plaskpolen?
    Eh ja?  Då kan jag dricka öl utan att behöva gå på toaletten hela tiden. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-04 16:11:18 följande:
    oh tack tack tack sälla söta m! precs vad jag ville läsa!
    mmmmmmysigt ♥
Svar på tråden The return of the Lolilla