Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-06-04 22:41:27 följande:
    Men det ÄR skitkul! Det blir ju lite jobbigare, genast, men såå mkt roligare E kröp när hon var 8 mån, men då hade hon jobbat på det länge. S är som sagt, inte ens nära... Men, det kommer säkert. E var supersen med att gå, men pratade hur bra som helst, jättetidigt. Vi kunde inte riktigt fatta varför hon inte gick, tills våra morsor berättade att vi var båda, ännu senare... Så, jag antar att får miffomotorik går i arv. Nu är E dock ikapp, men det tog faktiskt ett bra tag innan hon vågade lita på att kroppen skulle fixa allt hon ville göra.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
    vad skönt det later mops kröp riktigt bra med 5 manader... alldeles för mycke fart och förlite förstand!!!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-06-04 22:49:39 följande:
    Äh. Jag har fått höra att jag borde vara RIKTIGT orolig över att V inte har fått några tänder än. Men jag skiter i vilket. Han gör nog allt i sin egen tid. Precis som alla andra barn. När jag var pyttig oroade sig mina föräldrar över att jag inte var intresserad av andra människor eller leksaker. Det visade sig att jag är som jag är
    far ideligen höra att mops är adhd unge för att hon var sa tidig motoriskt (vilket är mycke möjligt men det tänker jag lata nagon som kan det avgjöra när den tiden kommer)
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-06-04 22:59:01 följande:
    Och om det skulle vara så spelar det mindre roll  Min kusin har fått diagnosen nyligen. Som trettonåring. Smartare tonåring får man leta efter.  
    dom säger ju att det är ärftligt och jag klarar mig ju ganska bra här i livet...
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-06-04 23:04:28 följande:
    Har du ADHD? : -) 
    japp!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-06-04 23:09:40 följande:
    En kompis till mig tryckte en asfin t-shirt åt sin grabb när han fick sin adhd-diagnos för ett par år sedan. En svart/grå, rocktröja, med texten: ADHårDing

Nä. nu skall jag lägga mig, skall ju på konsert imorgon. Sov gott, bejatches!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
    sov gott söta jazza pandan
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-06-04 23:31:21 följande:
    Har ni någonsin upplevt att det luktar skämd fisk i trappuppgången utan att kunna lokalisera doften? Tacksam för svar /  näsdöd. 
    sätt dig med benen i kors eller tvätta dig ...
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-06-04 23:35:30 följande:
    Jag visste att ni skulle säga så
    e du ett orakel eller vad??
  • lokisse
    WTslyna skrev 2010-06-04 23:34:11 följande:
    *suck*
    *klappar fint pa*
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-06-04 23:42:39 följande:
    Vet ni vad jag saknar? Tiden då man åkte ut till stranden i malmoe och gjorde upp en eld på 3 engångsgrillar, spelade gitarr och hängde och drack öl. Vad saknar ni? 
    det var trevliga tider men inte fan satt man i malmö...
    nagot annat som var trevligt var en panikpiknik man inköper sig en grillad kykling och bröd och ost ovh vin och sätter sig pa kungliga djurgarden!
  • lokisse

godnatt mina schoklad ankor

Svar på tråden The return of the Lolilla