Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-05-04 16:02:56 följande:
    Är det bajs vännen? Hjälper det om jag ringer och flåsar? Vems sambo heter Fredrik?Till: MammaSms: Ikväll blir det nasty igen baby. Är så sugen på att få slicka din fitta, puss, love you!Svar: Du skickar till din mamma Fredrik! Bara så att du vet...Förklaring: Jag trodde aldrig att jag skulle vara en av dom som skickar ett sånt här felsms till min mamma. Fan så jäkla pinsamt. Men man får glömma det. Messet skulle till min sambo./Fredde
    OMFG!
    HAhahahaa
    .
    Dessa Fredriks och fel-sms.... Mitt ex skickade ett sms till mig, men det skulle till en tjej han var sugen på Gissa om den idioten ville hugga av sig armen och slå ihjäl sig med? (och han hette...Fredrik) Moahaha
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Ökänd skrev 2010-05-04 18:34:12 följande:
    Gumman! Mitt liv är en mardröm som börjar i gryningen när jag vaknar... Men om du inte kommer i maj, så må djävulen ta dig. Vi kan sitta och gråta ihop över ett glas vin (jag bjuder) tillsammans. Och eftersom jag är äldre än dig (och följdaktligen klokare) så kan jag lära dig allt om livets vedermödor och underhålla dig med historier från mig ungdom.
    Instämmer med ovan kloka! Vi kommer att pigga upp dig, stenhårt, Mesen! Du kommer att få massa ny energi och kärlek med dig hem
  • Jazza
    Ökänd skrev 2010-05-04 18:47:21 följande:
    Eller så kan du bara titta på mig och känna skadeglädjen över att du är ung och fräsch och att en annan är gammal och skröpplig. Det borde pigga upp.
    Tack, det skall jag göra...

..... va?
  • Jazza
    Ökänd skrev 2010-05-04 19:07:59 följande:
    Det var menat till mesen.
    Till alla!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-05-04 19:33:20 följande:
    Hej!
    Hej, hur mår du?
  • Jazza
    Ökänd skrev 2010-05-04 19:42:55 följande:
    Till alla under 30 kanske... *minns glansdagarna*
    Under 35 var det. *vet*
  • Jazza
    Ökänd skrev 2010-05-04 19:45:20 följande:
    Idag har jag och väninnan motionerat. 17600 steg. Hela min kropp skriker av smärta.
    Vad skönt! Stegräknade är skitbra, verkligen!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-05-04 19:50:23 följande:
    Bättre faktiskt. Själv då?
    Mycket bättre. Kan inte du logga in på MSN en snabbis?
  • Jazza
    Ökänd skrev 2010-05-04 19:54:41 följande:
    Det gör det hela lite roligare i alla fall.
    Men det är svinbra. Jag tex får aldrig gå färre än 10000 steg/dag. Lätt att hålla koll på
  • Jazza
    Ökänd skrev 2010-05-04 20:22:20 följande:
    Jag går minst 20000 redan på jobbet. Inte konstigt om man inte orkar röra en fena när man kommer hem. Men nu är jag sjukskriven, tralalalala. Så då orkar man sig i alla fall ut emellanåt.
    Oj, det är ju skitbra!
Svar på tråden The return of the Lolilla