Inlägg från: Zimlis |Visa alla inlägg
  • Zimlis

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-17 10:56:35 följande:
    Jag har en fundran........

nu finns det ju en typ 4-5 trådar om "mitt utseende, säg vad ni tycker, ÄRLIGT". Varför har de alla så fula ögonbryn? Svinhårt plockade. Har det med samhällsklass att göra? *snobbig*
    Vet inte - jag har aldrig plockat mina ögonbryn.. jag har bild på mej själv i galleriet för alla som vågar kika på ett par oplockade ögonbryn...
    Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Zimlis
    2timearound skrev 2010-11-17 10:58:15 följande:
    Jag brukade älska min hund....... sen fick jag ungar, då finns det inget över till henne längre. Fast jag kan aldrig göra mig av med henne, hon hör till familjen liksom. Men det är draining.
    Det är därför mina föräldrar har Kila nu - det va syrrans hund.. men Kila blev så obekväm med barnskrik och det märktes så tydligt.
    Inte ett dugg aggressiv - hon tyckte bara att det va så jobbigt, blev typ deppig. Så hon fick bo hemma hos mamma och pappa ett tag, men hon trivs så bra med dem att hon fick vara kvar.

Och när de då åker på semester och sånt så passar vi henne - hon trivs här med och min hund och Kila är så bra kompisar
  • Zimlis
    2timearound skrev 2010-11-17 11:12:59 följande:
    Svara på frågan ist. . jag vill ha en djuplodanade analys.
    Zchimla skrev 2010-11-17 10:59:17 följande:
    Vet inte - jag har aldrig plockat mina ögonbryn.. jag har bild på mej själv i galleriet för alla som vågar kika på ett par oplockade ögonbryn...
    Intressant....de är ganska smala, helt utan plock. *avis*

Jag har en bild på hur snyggt plockade ögonbryn ser ut i mitt galleri. Men jag kan lova att om jag inte underhöll dem, så skulle jag ha "unibrow" Men det skulle endast ske i en parallell dimension så det är eg helt ointressant.
    Ja och det skulle inte bli bra om jag började plocka i dem - vill inte ha för smala ju..
    Fast värst av värst är väl ändå dem som rakar och målar dit ögonbryn med typ kajal Kräks och det skulle jag vilja säga är trashigt

Fina ögonbryn hade du - men det har du ju redan talat om
  • Zimlis

Fan jävla omständiga hundar - nu måste jag åka.. ses en

• Zimlis

Kväll.
    Har galet ont i huvudet - går och lägger mej..
    Gonatt

• Zimlis

Gomorron everybody

• Zimlis
    2timearound skrev 2010-11-18 09:28:00 följande:
    Jag erkänner att jag gick med lite väl mycket passion, men jag blev så jävla trött på alla bittra kärringar som inte har annat att göra än att sitta och döma andra för att de är för svaga och hjälplösa för att göra något åt sin egen situation. Jag tror alltid att sånna bittra inlägg beror på att de själva vet att de bär en skuld.

www.familjeliv.se/Forum-4-378/m55596556.html
    Åhh vad väl skrivet.
  • Zimlis
    2timearound skrev 2010-11-18 09:41:59 följande:
    Men nu är ni lite väl snälla, jag trodde jag skulle bli halshuggen. Gud förbjude att någon träffar en ny och allt det där..........sånt får ju inte inträffa på fl. 
    Har skrivit ihop ett inlägg själv nu.. Frågan är om jag ska posta eller inte
  • Zimlis
    2timearound skrev 2010-11-18 09:58:54 följande:
    Klart du ska *uppmuntrar* Hoppas du tycker rätt bara.......Drömmer
    *postat*

Förbereder mej på bödeln
  • Zimlis
    2timearound skrev 2010-11-18 10:03:24 följande:
    Raising hell are U? Skönt att nån tog lite eld från mig............ "bitterfittor............"

Jag har vart så himla snäll sista tiden och inte orsakat något alls faktiskt - så nu kände jag att jag orkar inte bry mej.
    Och jag har inte kallat någon specifik för bitterfitta heller...
Svar på tråden The return of the Lolilla