Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-07-09 20:48:11 följande:
    Stackars liten. Kan de inte sätta igång dig, bara, då? Med diabetesen och det, så tycker man ju att det vore humanitära skäl. (Iaf i andra länder än Sverige, där folk visst får bita ihop)
    om jag inte har värpt pa bf blir jag igang satt men tills dess far man tappert tänka pa prins charls och hoppas att det skrämmer ut ungen i tid
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-07-09 20:54:04 följande:
    Hej mina vänner.
    hallo hotlips!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-09 21:03:19 följande:
    Segt...

Nu är min "pappas film" på TV (Han har en statistroll i Noll Tolerans)
    spännande!
  • lokisse
    M C skrev 2010-07-09 22:02:09 följande:
    Ja, det borde ta skruv då tycker man.
    ja grr tänk er prins charls viskande att han vill vara din tampong...
    det borde väll skrämma ut bebben pa rekord tid
  • lokisse
    Hercule skrev 2010-07-09 22:12:27 följande:
    Om prins Charles skulle vara min tampong skulle han ligga i en ask på en hylla i badrumsskåpet tills jag fick någon gäst som var i stort behov av att låna en tampong. Nu vill jag ju inte ha prins Charles i en ask på en hylla i mitt badrumsskåp, men kanske skulle man kunna ta några bilder på honom och sälja till skvallertidningarna.

är det en ny variant av den gamla slagern tänk dig att ha en man i byron i en liten ask bland andra grejor??
  • lokisse

nu ska jag ga och lägga mig i sängen pa sidan och tänka pa fosterlandet och charlse och be en bön om att jag tar mig ner för trappan i morgon med!

sov gott mina gos nosar

av nagon anledning är jag sentimental och önskar att ni alla kunde vara här och sitta runt bordet och snacka skit med mig (jag kan ligga pa en snitsig divan pa sidan och se rojal ut) men i brist pa den möjligheten far ni ha en trevlig kväll och ta hand om er!

• lokisse

har varit pa dop i dag en 11 arig grabb (mopsens kusin) som bara var ute efter presenterna. 2,5 timmars bilfärd enkel väg men jag vägrar att sova borta just nu.
    har haft förvärkar hela dagen det har varit 37 grader varmt i skuggan och jag är verkligen pa mit aldra soligaste humörDemon

• lokisse
    Jazza skrev 2010-07-11 20:46:22 följande:
    *nyknullad*
    *fräser och spottar galla*
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-11 20:53:41 följande:
    Stackars finaste... Önskar jag kunde göra något för dig! Typ sätta igång dig, lite
    Förvärkar också... sucks ass!

Panci: Skönt med semesterdagarna? Hur länge jobbar du nu, då?
    skulle suga alla rövar som gar förbi om det bara gjorde att jag blev pa bätre humör. jag hatar att vara skitförbanad utan anledning och inte ha nagon att ta ut det pa.
    *dricker hallonblads tea*
Svar på tråden The return of the Lolilla