Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-05-13 20:17:31 följande:
    Det är bara jag som får vara elak mot dig!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-05-13 20:39:44 följande:
    *fjäsk*
    Det är ju sanningen... Det är som när någon annan dissar ens morsa eller man, liksom....
  • Jazza

Nu skall vi se en film... Det var Sär Skriven som tipsade om REC, så... hoppas hon har rätt, annars får hon på moppo!

• Jazza
    2timearound skrev 2010-05-14 11:29:16 följande:
    All about Steve är antagligen den sämsta film jag sett. Fruktansvärd. *överdriver inte*
    Gud, den var vidrig. Jag fattar inte varför jag går i Bullock-fällan jämt

Vi såg REC, den var sådär, kan bero på att S vaknade, rasande och bajsande.... Men ändå, njae...

Tvåan: Defiance finns i flera varianter, vilket år är din ifrån? Och plot, tack?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-05-14 18:06:58 följande:
    Defiance är från förra året tror jag? Motståndsrörelse i skogen. Så jälla bra! Vilka hjältar.Den här versionen ska du ha.www.imdb.com/title/tt1034303/
    Tack... men är det typ drama, eller? *rädd*
  • Jazza
    M C skrev 2010-05-14 17:51:40 följande:
    FLåt, det är så irriterande och jag fattar att det inte är intressant. Men jag blir så arg när han är såhär inkonsekvent!Som jag har letat efter träd! Vi hatar det vi hade, har ju tagit bort 3 av 4 träd redan. Fjärde ryker snart. De var fula och fyllde ingen funktion. Kus-samlare bara.Men nu har jag hittat det här:Det här är förmodligen södra Sverige, såhär stora blir de aldrig här. Håller man upp hänget lite i framkant blir det perfa som insynsskydd i hörnet på trädgården. Men det är inte gräsmatta så då blir det en löjlig diskussion (läs arg).Nu är vi OK igen, men det blir så jobbiga högljudda "diskussioner".
    Ser ut som ett sånt träd de hade i "Den vita stenen". I övrigt ser det skitjobbigt ut
    Trist att vara oense om sånt, du får helt enkelt sätta ner foten, MC
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-05-14 18:47:00 följande:
    Ska glo på Sherlock Holmes. Någon som sett?
    Nope, inte än.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-05-14 19:08:48 följande:
    Verkar lovande. Ska ge betyg sedan.
    Please, do Hoppas den är bra!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-05-14 19:10:32 följande:
    Japp, lovar Läget?
    Fint, Varit och shoppat och lunchat med en av bästisarna idag. Inga gubbar, inga ungar och bara affärer
    Sen solade vi lite och hämtade Elsa. Lagat hemgjorda hamburgare och äter nu lite gotta i soffan. En jättehärlig dag. Imorgon skall jag till systemet och sen springa en mil. På kvällen kommer svärisarna på middag.

Du, då? Fått sova lite? Njuter av ledigheten?
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-05-14 19:17:53 följande:
    Vilken härlig dag! Sov till 9, ringde HP, städat lite & sedan varit några timmar hos min kära kusin
    Åh, gosat med barnen? Skönt med batteriet!
Svar på tråden The return of the Lolilla