Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

nu vet ju jag att ni inte är här. Men när ni återvänder kan ni ju förklara för mig vem som 

A: Orkar sitta och fylla i detta?
    B: Är ett jävla dugg intresserad av att läsa det?
  • Mariohn
    Hercule skrev 2010-04-06 00:17:50 följande:
    A: Anonym B: Ingen, alla är bara intresserade av sina egna svar.
    Hahaha tänkte precis samma sak. Folk vill väl svara för att det är som i alla andra trådar i vilka man ges möjlighet att berätta om sig själv. Särskilt intressant är det ju att läsa hurovida anonym gillar oralsex eller inte. Det har man stor glädje av. 
  • Mariohn
    Hercule skrev 2010-04-06 00:37:01 följande:
    Och att Anonym(busig) gillar analsex, Anonym(frigid) säger sig i nästa inlägg inte gilla någon sex alls varpå Anonym(svensson) påpekar att hon gillar oralsex. De kommer dock aldrig att börja diskutera detta med varandra då de inte har läst varandras svar
    Hahahaha exakt så. Det är ett typexempel på totalt menlös tråd helt utan läsare, syfte, intresse och fan vet allt.
  • Mariohn

nu ska jag bannemej sova! Vårda den informationen! Natti

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-04-06 12:37:12 följande:
    HÖHÖ om jag är välkommen har jag faktiskt börjat fundera på det!  Förhoppningsvis är jag frisk då. Ska Bam-bi komma? 
  • Mariohn

Jag har så dålig koll att jag knappt vet vem som är vem på fäsbuk  förlåt. Jag har varit full av morfin och missat en massa  

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-04-06 12:53:52 följande:
    Jag är där. Jag menade mest att jag inte vet vilka nick som tillhör vilka personer :´)  Det finns en del luckor!  Och jag vill komma om jag är frisk men jag vet ju inte riktigt om jag blir frisk och man vill ju inte vara en slyna liksom. Om två veckor får jag svar på om en del av min lever har dött ihjäl. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-04-06 12:58:52 följande:
    fast om värdena är bra sa ser det ju i alla fall lovande ut!
    Jajemen
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-04-06 12:59:06 följande:
    utanför lund :) 
Svar på tråden The return of the Lolilla