Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

känner mig genast bätre!

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

jazz hur lang tid har du kvar tills giftandet?

har ni fixat allt??

• lokisse
    Jazza skrev 2010-07-28 10:25:51 följande:
    Det är en dryg månad kvar (4 sept) Jag tror vi har koll på det mesta. Vi saknar: Servietter (i den färgskala vi vill ha, annars tar vi vita), skor till tjejerna, sedan är det mesta liksom planerat, men inte klart, som tex program och bbordsdekorationer (vi skall göra hjärtan i samma papper som inbjudningskorten och skriva roliga kärlekscitat från filmer och låtar, osv)
    vi har, garanterat, glömt hur mkt som helst, med tanke på hur avslappnade vi är. Alla frågar om vi är stressade osv och har mkt att göra och vi bara: Eh, näää? eller? Haha
    du hojtar om det finns nagot som vi ska hjälpa till med va?!
  • lokisse

god morgon alla sötkakor!

• lokisse
    M C skrev 2010-07-29 10:36:17 följande:
    Från ett egon-perspektiv tycker jag det verkar rätt trevligt att ha en medhållar-kör. Tänk om man hade det jämt! Snacka om ego-boost!
    självklart har du rätt i det!
  • lokisse

nu ska jag göra mig klar för gyn undersökning av en helt främmande manlig läkare...min kvinliga bekanta dr är pa semester.
    japp jag är verkligen överlyckligSkrikandes

• lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-07-29 13:10:53 följande:
    Stackare

Lycka till!
    det löser sig det är inte värre än ett ons... bara minder roligt!
  • lokisse
    BamBam skrev 2010-07-29 19:56:12 följande:
    Känns som jag föll på eget grepp här.

Skrikandes
    var glad att det inte var pa egen grep
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-29 19:35:15 följande:
    Var det skönt för dig med?
    nä inte det minstaste det kändes som om han försökte fista mig med en boxningshanske ungefär, men jag tror att det bara var tva fingrar mot min ömma livmoderstapp...
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-07-29 20:04:10 följande:
    Knulla idag så skall du se att lilla Jazza snart är ute
    jag tror inte pa knullande... jag vet inte ens hur han skulle kunna na dit ens ...
Svar på tråden The return of the Lolilla