Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-05 21:56:33 följande:
    Hur ser dina ut?
    Mina är snygga. De är inte stora och inte små. Alldeles lagom. Däremot har jag ett fett ärr på vänster tutte som ser helt skadat ut och som jag är förbannad över!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-05 22:02:06 följande:
    Hur ser fula lökar ut då? Och kan vi anta att det är safe att säga att Blygdläppens är fula? Så de matchar hennes hängiga nedre delar alltså?

*fnissar*

*lite rädd*

Drömmer 
    Jag tycker fan inte att fula bröst finns. Allvarligt alltså. Det finns fula kroppar men bröst är bröst. 
  • Mariohn

Eller jo jag ändrar mig. Min bekant "virre" opererade sina tuttar från en A-kupa till två monster. De ser ut som två stenhårda basketbollar och det ser helt jävla skadat ut. Det är fult. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-05 22:09:03 följande:
    Jasså, intressant ställningstagande. Diplomatiskt. Är du sjuk?
    Nej inte alls  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-05 22:12:42 följande:
    Ohnej. Du har blivit vingklippt, min fina vildvråk. 
    Haha det kan ha att göra med att min bästa kompis just nu är helt knäckt över sina tuttar och det påverkar mig  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-05 22:15:12 följande:
    Vaddårå?
    Hon har ammat sen hon var 20 och mår helt enkelt inte bra över hur de ser ut  Och hon kan ha linne på sig på sommaren utan BH och vara snygg. Det kan inte jag. Jag är bara vulgär. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-05 22:18:49 följande:
    Mmm....det är faktiskt inte så snyggt. Jag gillar inte mina lika mycket när inte bröstvårtorna är erigerade, även om de inte är stora eller så.
    Jag hatar när mina är erigerade för det är då det ser vulgärt ut
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-05 22:21:02 följande:
    What? Det är ju då de blir snygga och runda. 
    Ja men om man inte har bh blir det inte bra. 
Svar på tråden The return of the Lolilla