Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Nu sms:ade pappa. "Det är fars dag den fjortonde och det är inte så att du har varit lätt att stå ut med" 

• Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-08 19:26:11 följande:
    Jag har sett kortisar ur det, svinroligt verkar det Vansinniga gamlingar En grej var att det kom ut tre rufsiga, skitiga pensionärer ur ett buskage (två kärringar och en gubbe) och knäppte brallorna och drog på blusarna, typ. Förbi går en ung tjej som pratar i telefon (som var objektet för luringen) och pensionärerna bara: Jaa, tack för idag, det var skönt, samma tid och plats nästa vecka?
    Tjejen bara stirrade på dem och man såg hur hon försökte berätta i telefon om vad hon just sett
    Det var skitkul. För det mesta. Gubben som går omkring med hörlurtar och diggar och sjunger "whos a sexy bitch" fick mig att krackelera i soffan. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-08 19:28:17 följande:
    HAHAHAHA! Vilken skön pappa! En sån hade inte varit dum att ha ändå.
    Han vill nog bara ha mat. Han är söt. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-08 19:30:02 följande:
    Jag har såna sjuka fördomar bara.....jag har så svårt att tänka mig vilka verkliga pensionärer som skulle ställa upp på att vara med på sånt här. Jag tror de kallas "skådespelare" Drömmer........men jag är osäker.
    Självklart. Men de finns. Jag hade en brukare en gång som var störtskön. 90 år gammal lät han mig spela radio i köket en gång när jag förtvivlat berättade att jag skulle svälja diskmedel och skära av mig halsen om jag tvingades lyssna på "swing it magistern" en gång till. När jag kom morgonen efter satt han i köket och åt gröt och spelade 2pac på högsta volym, gastandes "detta gillar ni ungdomar" samtidigt som han körde coola hiphop moves som hans barnbarnsbarn hade lärt honom när han lånade skivan. Åh vad jag saknar honom :´)
  • Mariohn
    Zchimla skrev 2010-11-08 19:34:12 följande:
    Åhhh va roligt.. skulle jag få ett sms av min pappa så skulle jag få en hjärtattack - även om det bara skulle stå "hej"

Nu har jag ätit chili con carne..
    Bju pappa på käk

Det låter gott. Hoppas att du hade mycket chili. Om det blir körigt i magen så kniper du ordentligt. DÅ får du en skön orgasm. Det har jag lärt mig här i tråden idag.  
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-08 19:36:33 följande:
    Det skulle jag, med, om jag fick ett sms av din pappa.
    Det luktar som en spännande intrig... 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-08 19:38:40 följande:
    Inte så värst. Mest att jag inte känner honom. Tänk själv: Hej! //Zchimlas far
    Jag tänker....och du svarar

"Jag längtar efter ett äventyr. Möt mig bakom cykelskjulet. Inget seriöst alltså. Jag vill bara ha kuk"

Du menade att skriva "kul" men t9 valde det ord du använder oftast när du skriver sms.  
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-08 19:43:45 följande:
    Han:
    "Är det du som brukar gnida dig mot herrcyklar i Göteborgsområdet? Montera bort en sadel, så har du löst problemet, jag har ätit chili con carne och är inte behjälplig på området"
    Du mms:ar en bild på en sadel

"OBS det är inte sadeln på bilden som är den aktuella i fallet. Sadeln är tagen ur ett annat sammanhang" 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-08 19:49:25 följande:
    Han:
    "Men det är ju MIN sadel "
    Du:

"Kom och hämta den. Jag har gömt den i "saccosäcken"
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-08 19:53:17 följande:
    Han:
    "Åh, vad kul att Mariohn också är där"
    Du:
    "Jag bär henne alltid inom mig"