Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

god morgon alla sötisar!

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-08-02 12:49:47 följande:
    Halloj!

Minimops har inte gett någon signal om att anlända? VIlken  dag är det uträknat till?
    ne inte mer än dom klasiska övningssamandragningarna
    den 16 är dedline (bf) da sätter dom igang mig om det inte strtat av naturlig anledninjg.
  • lokisse

vad gjör ni mina sma soltroll?

• lokisse

jag gillar gäster!

avskyr att jobba utan gäster!

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-02 19:31:14 följande:
    Kan du inte bara säga att du har bajsat?
    är inte hon en morgon bajsare?
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-08-02 19:32:43 följande:
    Kom på att jag inte vet vad du jobbar med....vill du tala om det för mig?
    jag är ju numera hemmafru...
    men i mit tidigare liv var jag hotelslampa!
    jag är utbildad sekriterarare (men det blev inget av den karierren ... konstigt nog) har gjort min utbildning hos bündnis 90 die grünen in Landtag Rheinland-Pfalz.

gymnasiet gick jag teater estetisk
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-02 20:38:19 följande:
    det är för tvåan som gillar tvåan som bajsning är onani
    sa om nagon säger att dom maste springa och kiss sa vet man vad det är som är i görningen?
  • lokisse

blir alltid förvanad över vuxna mänskor som säger att dom är lite kissiga. pratade med en bekant i dag i telefon och hon kväkte ur sig att nu maste hon lägga pa för hon var jätte kissig...

urk tänkte jag och sedna skönt att man inte är ensam om att läcka som entt soll men hon borde nog träna sina bäcken muskler...

ska köpa nya gaicha kulor efter bf och jag tänker ta dom dyraste för det är jag värd

• lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-02 22:40:54 följande:
    Fittkulor because im worth it!  Ska sägas så som i Loreal reklamen
    precis!!!
Svar på tråden The return of the Lolilla