Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-09 08:59:42 följande:
    Fauzi gör mör kyckling med cous-cous och sesamfrön och plommon. Som man plockar från en tallrik som står mitt på bordet. Alla tar direkt från fatet. Mysigt. 
    Nu gör du mig hungrig!! 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-09 09:36:32 följande:
    Jag som trodde att du alltid sminkade dig? Att det var en mycket viktig del i morgonritualen.
    Haha jag sminkar mig aldrig. Varför trodde du deT?
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-09 09:43:25 följande:
    Jag vet faktiskt inte, fick den känslan bara. Men du ser hur lite jag kan om kvinnor....
    Jag tar det som en jättestor diss
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-09 09:48:46 följande:
    Nej, det tycker jag inte. Du finns ju med på min topp fem lista över fl-medlemmar som jag vill.
    Ojdå. Vilka är de andra? 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-09 10:01:33 följande:
    Räcker det inte med att du vet att du finns på listan?
    Nej    Vilka de övriga är säger en del om hur bra eller illa det är att vara med på listan! 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-09 10:10:28 följande:
    Aha, det förstås. Låt mig se...2timer står på listan, Jazza står på listan...sen står ett par namn till som jag inte kan tyda.
    Det var ju positivt. Jag var rädd att det stod ANOF och Red Neck på listan. Men det trodde jag nog inte egentligen. 
  • Mariohn

Ni är fortfarande kvar i den diskussionen?  Jag har varit och vaccinerat V och handlat mineralvatten-- Träffade mitt X. Han sade "fan vad söt du är" och pussade mig på munnen. Nu kommer jag att bli förkyld. HAr ni kommit fram till vem som ska ligga? 

Svar på tråden The return of the Lolilla