Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Nä, tjejer..... sängdags
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-05-17 22:39:55 följande:
    Afton. Jazza -  kärlek
    Ja, massor!
  • Jazza

Hej.... har haft en vidrig natt

• Jazza
    Anonyhm skrev 2010-05-18 10:19:53 följande:
    Berätta?
    Vi gick och la oss (eller hade dejt i gästrummet) vid halv tolv. S vaknade 2 och var hysterisk... Jag gick ner med henne och provade ALLT, till slut somnade hon i min famn, men inte jag. Kollade på klockan 5.17 och somnade lite, tills Mfern kom ner vid 5,45. Då gick jag och la mig, och vaknade sen 7 när han var tvungen att komma med S, för han skulle till jobbet.... Hon är glad och så idag, har fler prickar, men ingen feber, äter bra osv, så jag är glad för det, men FAN, vad trött jag är. Jag är sjukt känslig mot sömnbrist, alltså..... *gnällis*
  • Jazza
    Anonyhm skrev 2010-05-18 10:23:53 följande:
    Men åh nej vad drygt  Lillpricken verkar vara på bättringsvägen. Det får vara en tröst. Men jag vet hur det är. Jag blir galen om jag inte får sova! Hoppas att du kan vila en stund idag på dagen eller får sova jättebra när det blir natt igen! 
    Det värsta är att hon har inte ens nått kulmen av sjukan än.... Det borde bli idag, eller imorgon, om hon följer Es mönster. Jag hoppas mest att hon fortsätter äta, är ju lite jobbigt med dem när de är så små, får ju inte tappa för mkt... Jag hämtar mig ju, får sova lite när M kommer hem, om inte annat..... Men jääävligt bra uppladdning för lördag, haha....
  • Jazza
    Bam skrev 2010-05-18 10:47:36 följande:
    En låt tillägnad utviket!
    ">

" target="_blank">

Haha, den körde de på ett spinningpass jag var på
  • Jazza
    Bam skrev 2010-05-18 10:52:41 följande:
    *sympatikramas*
    *klämmer på brösten*
  • Jazza
    Jolly Bob skrev 2010-05-18 10:56:25 följande:
    Jag mår bajs.

*klappar*
  • Jazza
    Bam skrev 2010-05-18 11:07:06 följande:
    Ska man lägga in denna i GBP tråden?
    ">

" target="_blank">

Hahaha, evil!
  • Jazza

Öh, nu sover S, men jag har ingen ro att lägga mig, eftersom jag skall hämta E, sen. Moment 22, va? Om jag somnar är jag nog halvdöd, sen.... Lika bra at vara vaken och ladda inför kvällens löppass? Säg ja?

Svar på tråden The return of the Lolilla