Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-09 14:06:27 följande:
    *gillar*

I lagom dos Med mycket industriell design runtomkring. Men det har du förstås?
    Jag älskar mitt kök. Det är inte så stort. Hade det varit det hade jag valt ett liknande golv fast utan tryck. Jag har målat grått och köksbord och stolar är i svartbrunt  (samma färg som trycket på golvet). Skåp och lådor och skit är stilrent och vitt och gardinerna tänker jag inte berätta om för då gör du som alla andra och illvrålar. Fast alla ändrade sig när de kom upp och gjorde hela rummet
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-11-09 14:06:40 följande:
    Coolt, är det recyklade vinlådor eller?
    Det är meningen att det ska se ut så ja
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-09 14:10:52 följande:
    Ta in lite zink och rostiga detaljer också Ta genast ner de fula gardinerna. Jag ser dig, vet du. Drömmer
    Jag har det   Gardinstång och lampor i fönstret. Gardinerna är höstigt gröna och riktigt gräsliga. De gör rummet riktigt mysigt
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-09 14:16:52 följande:
    De är det värsta med hela hans jävla cirkus.
    Det är det sociala spelet när det är som dummast. Dumma honor tror att det är de hanar som vrålar högst och fiser surast som har de absolut starkaste spermierna. Det kan eventuellt vara så men eftersom honorna redan är så jävla puckade får de sabbade kids ändå och sedan sitter de där i den sura fisdoften och skriver på FL "så trött på svärmor allt är hennes fel" 
  • Mariohn

Skickade precis ett sms till min svärmor och skrev att jag tycker så mycket om henne. Det är riktigt kul. Som att ge ett barn en julklapp man vet att det har önskat sig. Hon blir alldeles till sig och beter sig som en överlycklig valp. Jag misstänker att hon kissar när hon blir så uppspelt. 

• Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-09 14:23:12 följande:
    äh hon är nog bara lite "kissig" vilket pa flska betyder kissnödig och inte alls att hon redan gjort ner sig helt och hallet
    *ASG*
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-09 14:22:50 följande:
    HAHAHAHAHA! Klockrent *evolverad*
    Men på allvar. Jag förstår inte det. 

"Alla kvinnor är så jävla äckliga och puckade och fattar ingenting och jag vill slå allihop så att de lär sig att vika upp fittan prydligt när jag känner för det. Inget jävla gnäll och inte en jävla massa puckade fruntimmersåsikter och annat skit som får lilla anita att slakna"

"ÅH ta mig TA MIG" 
Svar på tråden The return of the Lolilla