Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-17 18:01:04 följande:
    Skitdag.
    Kram
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-03-17 18:47:16 följande:
    Min mans spontana kommenter "finns det inget tyg för fittan?"
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

God natt!!

• Ord blind

God morgon!!

Jag måste erkänna att jag är lite avis på de som får sova om nätterna jag....

• Ord blind
    Ökänd skrev 2010-03-18 09:20:04 följande:
    Då är han också ett svin. Men sörj inte, man klarar sig bäst utan karlar. *bitter*
    Det gör man inte, men man klarar sig bättre utan idiotiska karlar! Hellre ensam än med idiot! Mycket hellre!
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:18:42 följande:
    Eller hur! En kompis - som ändå gillar mig - brukar säga att jag kommer att återfödas som en toalettsits i nästa liv.
    Vad säger dina ovänner då?
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-18 10:33:38 följande:
    Sopa genast bort dem till hennes dörr och lämna en lapp med typ: du glömde dessa utanför min dörr, mina fimpar bor i en askkopp och vill inte ha några nya vänner. Vad har du gjort för taskigt mot din gay, candy?
    Klockren! Här blir det snart argalappen på porten. Nån blondinbella som står och röker hela tiden utan för porten och slänger fimparna där hon står. URK!! Min dotter har börjat gå och jag vill inte att hon ska stoppa skiten i munnen. Innan korkad blondinbella flyttade in låg det max tre fimpar här ute från tillfälliga besökare som inte fattade bättre. Nu ett hav.
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:23:45 följande:
    Det bryr jag mig inte om.
    Mina säger att jag är en en fitta, falsk och utspeckulerad. *ville bara dela med mig*
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:41:48 följande:
    Haha, ni är så härligt kreativa. Nä men det var helt löjligt, min gay är ganska elak på det där typiska gaysättet (hoppas inte någon tjuvläsare tar illa upp men alla som har en bitchig gayvän VET vad jag menar) och han brukar hacka rätt mycket på en annan vän till oss som är för snäll för att käfta tillbaka som vi andra gör. Och så nämnde hon för mig att hon var lite ledsen över det, så jag tog upp det med honom och sa att han kanske skulle ta det lite lugnt med henne, vilket han i värsta drama queen-stilen tolkade som om att jag kallade honom mobbare, och nu har han tjurat och vägrat svara i telefon i snart en vecka... suck.
    En före detta gayvän till mig är av samma kalliber verkar det som... Det var föresten han som kallade mig illistig och falsk.... Jag är hellre illistig och falsk än dum, olycklig och bitter..... Sedan har jag en riktig gayvän som ger energi istället för att ta. Underbar är han!
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:49:51 följande:
    Ah men det låter rätt likt, "fitta" och "falsk" har jag också blivit kallad. Och att jag tror att jag är bättre än andra, vilket det ligger en viss sanning i men kom igen liksom... folk i allmänhet är inte så mycket att hänga i julgranen.
    Håller med dig där!
Svar på tråden The return of the Lolilla