Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-10 17:04:06 följande:
    Satan vad nyfiken du blev nu.......

.........mask-showen baby. Jag har eg inte SETT en enda men min fantasi är rätt livlig om jag säger så. Obestämd 
    De syns knappt. Jag har sett dem direkt i arslet. Jag tänker inte berätta mer än så för dig men de bor i hudfickor och är snabba som fan. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-10 17:10:36 följande:
    Jag försöker verkligen vara vuxen, men det är lite svårt. Jag får sån panik av parasiter. Liksom dödsångest. 
    De är borta nu. Jag får panik av löss. Jag blir okontrollerad och farlig.
  • Mariohn

Jag hör lyxfällan i bakgrunden och bara hånskrattar. Vissa tycker jag faktiskt synd om och kan förstå hur fan de hamnade i en dålig situation. Men dessa jävla idioterna har satt sig i enorm skuld genom att köpa TIO bilar och SMYCKEN på kredit. Då ska man fan lida. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-10 17:15:32 följande:
    Det är bättre idag Lite svidigt och rött men bättre.
    Mariohnym skrev 2010-11-10 17:13:46 följande:
    De är borta nu. Jag får panik av löss. Jag blir okontrollerad och farlig.

Det har vi aldrig haft, jag har aldrig haft nån värre parasit än en mygga på mig så jag är liksom ovan. 
    Jag hade löss när jag var 10. Alla i stallet fick det. Jag hade hår ner på låren och det var tjockt som fan. Minns än idag att mamma kammade och tvättade från 07 på morgonen tills hon åkte och jobbade klockan 20 på kvällen. Och så JÄVLA ont i nacken jag hade. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-10 17:50:46 följande:
    Maran: Shit, vad söt du är på den bilden Vill äta upp dig! (och dina sketstora pattar )
    Naaaw tack  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-10 18:43:55 följande:
    Eller sitvation.......som jag har läst flera gånger på forumet de senaste dagarna.
    Du får väl ta ett initsiativ och säga från!
  • Mariohn

Jag ser att ni pratar om barn. Det vill inte jag. Jag vill berätta att jag har bakpotatisar i ugnen och har fixat svingott vitlökssmör. Hjärtat stannar innan midnatt.

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-10 18:49:07 följande:
    Jag borde piska svinen med den här. 

FRIvilligaSTAvningsPOlisen

Hahaha :´)  Har du varit på konstutställningen nu? 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:49:56 följande:
    Hoppas du stinker så illa av din goda mat så du inte får knulla på tre dagar

H, bantaren
    Det hoppas jag också. Jag är så himla trött i brallan. 
Svar på tråden The return of the Lolilla