Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Midka skrev 2010-11-11 12:29:03 följande:
    Jag har svårt att glömma det där med fist sex och den där halvliter cocacola flaskan... Var den fylld eller var den tom? Och om den var fylld är det bättre än tom? Ska det vara kall eller varm vätska?
    Hmmm... nej jag får nog ta en paus och fika lite. 
    Jag har inte heller kunnat sova. Det vimlar av frågor. Vilket håll ska den föras in på? Ska det vara med eller utan kork? Kan man hoppa eller blir det en explosiv orgasm då (om det är utan kork) 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-11 12:31:17 följande:
    Jag skulle ALDRIG stoppa en KALL colaflaska i muttan
    Inte jag heller. Jag tänkte på det när jag såg twilight. Hur fan kan hon ha sex med honom om hans hud är iskall? Hej UVI. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-11 12:32:54 följande:
    kan man ha mentos i samma fitta eller ska man förvara dom i analen för att slippa explotioner?
    HAHAHAHAHAHA. Nu minns jag en sexnovell som handlade om en kille som hade fishermans friend i arslet och var tvungen att äta på restaurang medan han hade ont. Jag skrek av skratt. 
  • Mariohn
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-11 12:36:59 följande:

Fitthud, punghud och armbågshud tycker jag är lite ovackert

Det håller jag med om. Tänk om man skulle sätta krympkräm på allas armbågar. Tänk vas zombieaktigt det skulle bli då. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-11 12:41:03 följande:
    Tråkigt för dig att du lider av alla tre då.......shemale.
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-11 12:38:02 följande:
    I UG tråden här på fl har Tvåan berättat om när hennes Master smörjde in hennes dajmare med sambal.
    Äsch, det brände lite skönt bara Speciellt sen när han tryckte in cola-flaskan. Kylan svalkade ju lite då, men töjningen var liksom härlig.

Kräks *äcklar mig själv på en helt ny nivå*
    fnissar 
  • Mariohn

nu börjar det kännas kyligt i livmodern. Ska kanske packa ut min B&J snart och äta den. 

• Mariohn

Nu kommer jag att tänka på att en vanlig fråga på akuten när någon som inte är gravid kommer in med kraftiga smärtor i samband med menstruation är "har du en tampong inne"?...Det kanske är ganska artigt att fråga "har du en petflaska inne"? Också. Så att ingen känner sig diskriminerad.

• Mariohn
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-11 12:46:30 följande:
    bästa gömstället mellan bajskorvarna mot tjejmagen
    *dör* 
  • Mariohn
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:48:17 följande:
    Hmmm det luktade sambal hemma hos päronen sist mamma var på dåligt humör. 
    Nej jag menade tigerbalsam. Då är allt lugnt. 
Svar på tråden The return of the Lolilla