Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-08-26 16:05:47 följande:
    Herre jävlar mitt barn gick precis
    man grattulerar'!
    da lär du börja springa snart
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-30 19:09:25 följande:
    Nej man vill ju inte börja nysa med underredet liksom. Det skulle kunna bli pinsamt i diverse situationer. 
    om man är snorig i underedet bör man ga till dr mullvad!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-30 19:07:35 följande:
    NAW Hjärta 
    2timearound skrev 2010-08-30 19:04:02 följande:
    Jag kan komma söderöver, no problemo. Inte i dec dock, då har jag för mycket i butiken. Men det blir en lång resa för norrlänningarna.
    Norrlänningarna reser ju gratis! De kan skumpa på sina renar!! Om du kommer söderut lovar jag att ta mig tid för en ordentlig träff

lifta med tomten
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-30 19:16:27 följande:
    Min också. Har man tampong inne och ligger och solar när man nyser kan man potentiellt skjuta skallen av en annan solare längre ner på stranden....PJOM. 
    aha en nudist!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-30 19:23:23 följande:
    Som att plocka ut snoret och göra trolldeg?
    gör man trolldeg av snor? nog för att det smakar liknande men trolldeg har ju en helt annan konsistens
  • lokisse
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 19:29:45 följande:
    Om man häller på vetemjöl kanske? 
    och karamellfärg! (om man inte vill ha grönt)
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-08-30 19:36:50 följande:
    Det senare har hänt vid två tillfällen. Det är lätt att somna till av tandborstens sköna surrande efter en het utekväll. BZZZZZZZZZZZZZZZZZ "oj spotta!!!!" *spott*  Lätt att glömma sikta. 
    erkän det var en försvarsspottning alla lama som du la när du sag ditt ansikte i spegeln
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-08-30 19:38:15 följande:
    Varför har inte jag fått någon bild på Semper? Det är ju ändå min födelsedag
    grattis!!!
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-08-30 19:45:18 följande:
    Jag vet inte hur du ser ut...
    jazzan är hot man kan inte bara visa bilder pa henne hur som folk blir alldeles tokiga och vill gifta sig pa stuts och sant..
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-30 20:07:33 följande:
    Jag är höngri!
    da tycker jag att du ska göra som dom gamla indianerna skulle ha gjort ... äta nagot!
    tex choklad
Svar på tråden The return of the Lolilla