Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-08-31 18:39:40 följande:
    Jag rökte min sista cigg någonsin i går klockan 09.00
    duktig kicka!!

*haller allatumar för att det gar vägen*
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

gick ni under nu?

• lokisse

*ger mun mot mun och hoppar lite försiktigt pa tradens bröstkorg* 

• lokisse
    2timearound skrev 2010-08-31 18:56:30 följande:
    Stillbilds-fotografering av mina barns rum för portfolio och marknadsföring.
    spännande!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-31 18:59:35 följande:
    Ja, men lite pressande också. Jag ska stryka massa saker, fixa fika till fotografen, köpa fräscha blommor, rensa bokhyllan osv. Fast helst vill jag sätta mig och äta middag framför Biggest Loser.
    fixa fika till fotografen??
    ga till paus och handla mazariner eller natt!
  • lokisse
    Ökänd skrev 2010-08-31 20:17:00 följande:

Jag minns. Det var 1832. Då brevbärarna fortfarande hade normala arbetsvillkor.

e du en sandär galapagossköldpadda
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-31 22:12:07 följande:
    Två stycken har dock visat framfötterna ordentligt och de ska få rikligt med kärlek tillbaka.
    du är alltsa en san som man kan köpa med pressenter
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-31 22:16:25 följande:
    Trodde du något annat? *konfunderad* Är jag inte tydlig nog med min ytlighet?

Tack söta söta Mara! Nu har jag en fin bild på dig på min pres när du flyger i skymningen........... 
    ja men jag trode inte att du var en san flicka.. en som säljer sin "kärlek" till den som har gett flest "presenter"
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-08-31 22:31:52 följande:
    Men HAHAHAHAHA! *döööööööör* Det är visst någon som vill ta förstaplatsen och gör det med stil! Skål

Panki-lonki No 1 {#emotions_dlg.flower}Jodå, du misstog nog mig för nån med integritet. Det var fel.

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-31 22:26:48 följande:
    Word!
    Whaddaya want honey?
    ah! men da sa!!
    det är alltid bra att veta var man star.
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-01 08:38:07 följande:
    Ja, det ser jag. Jääääätterandom. *älskar*

Fick förresten svara på en undersökning nu. En fråga var "Motsvarar FL dins förväntningar?" - jag tänkte svara ett, men kom på att mina förväntningar är att alla här (utom i den här tråden och några få ex till) är idioter och att det är en hel del SBS så det fick bli tio. Jag får jämt mina förväntningar infriade.
    ha ha jag svarade ett pa nästan allt men just fragan om det upfyllker mina förväntningar svarade jag 10...
Svar på tråden The return of the Lolilla