Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-09-01 10:11:57 följande:

Morrn morrn!

Kolla in det här vet inte om ni kännwr till 2mannen2 ifråga men jag kollade in i hans tråd nån gång och höll på att spy över tjejernas svärmeri

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m54277969.html

jag är inte en san där svärmare...
    jag förstar inte riktigt grejen att förära nagon man inte känner
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

vad har ni för er mina sötnosisar?

jag är pa stralande humör! kanske för att kompensera för det urusla humör som jag var pa under graviditeten...

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-01 13:10:16 följande:
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
    tjenixen!

hur lever livet?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-01 13:29:25 följande:
    Underbart! Jag är jätteförkyld så stortomten tog nissen med sig och skulle fixa ärenden. Det innebär att jag är HELT ensam hemma!! Först duschade jag och sjöng "let it snow" allt vad jag kunde med öppen dörr, sedan sprang jag naken till sovrummet jagandes katten och skrek "NU KOMMER VÅTA KRAMEN" och nu hade jag tänkt börja göra saker som jag bara gör när jag är ensam hemma

Typ lägga fjärrkontrollen mitt på bordet!  
    härligt!!!

(stackars missen)
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-01 13:30:18 följande:
    Läste att du mår på topp kisse? det är ju underbart. Låter lillan er sova?
    ja allt är rosamolnigt och sma flygande hästar med horn i pannan hoppar runt mellan regnbagarna.
    vi sover som sma grisar alla i en säng
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-01 13:32:54 följande:
    han gillar det :)
    har han sagt det? eller intepreterar du hans hystriska skrik och fräsande pa det sättet?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-01 13:41:42 följande:
    Om jag slutar smyger han efter och slår mig på vaderna tills jag jagar igen
    han försöker straffa dig för att du jagat honom... han kan ju inte direkt stänga in dig pa rummet tills du blir snäll igen
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-01 14:43:51 följande:
    Det gick så JÄVLA bra! Bilderna blev helt kanon jag är helt over the moon! *så lycklig* Jag kan knappt vänta tills vi får en karta, jag vill visa!
    oh va kul! vill se!!!
    fick ni tid att fika?
  • lokisse

*klappar pa jazzan och skikar sma solstralar att spara till en regnig dag*

• lokisse
    Jazza skrev 2010-09-01 16:03:30 följande:
    Skicka något bakteriedödande, är du snäll?
    *broderar pa en näsduk och kokar kamomilltea*
Svar på tråden The return of the Lolilla