Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-15 12:03:22 följande:
    Ja, H är ju borta på ett helt annat sätt än M är. Jag brukar tycka det är ok, men just nu är jag så trött på att vara hemma, så det blir liksom massa jobbigare   M har bytt tjänst nu (eller håller på med) så han har inte alltid rest såhär mkt, det har mer varit jag som ränt. Då hade vi ett barn och båda jobbade, vilket gjorde det lättare, såklart. Men, det kommer bli bra, så fort jag kommer igång, igen
    Vad drygt När V var nyfödd jobbade M 20 mil bort och åkte hemifrån  04.30 och kom hem vid 20. Men han kom atminstone hem och V sov bara hela tiden. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-15 12:15:47 följande:
    Nu har jag köpt "box 21" Roslund & Hellström och "Skumtimmen" Theorin. Om jag blir lika ledsen, illamående och förbannad av dem som av "Odjuret" kommer jag att hålla Jazza och Semper personligt ansvariga. *varnar*
    *gäspar*
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-15 12:22:22 följande:
    jag förstar dig!

jag tror dessutom att det är mycke lättare att vara hemma med barnen här efter som det inte är ovanligt utan det finns manga andra som man kan umgas med. man behöver andra vuxna runt sig för attinte bli "efter" och barn behöver andra barn!!
    *efter*
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-15 12:25:13 följande:
    Vafan?! Ditt lilla svin........får jag bara prata om snusk?
    Nej inget snusk. Jag är sur och rödd. Och ledsen. Idag får man bara prata om fisk.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-15 12:35:08 följande:
    Men tjejen.....du kan liksom inte låta en man påverka dig på det här sättet. Vad har han för rätt att göra dig så osäker och rädd? Ingen kan göra det här mot dig om du inte låter dem. Kraften och makten är hos dig. Bestäm dig för att han inte hart någon makt över dina känslor och ta tillbaka kontrollen.

Rent praktiskt kan han ju inte ta ifrån dig ditt barn, det är ju känslor som inte är förankrade i verkligheten. Allt sker i ditt huvud.

För att använda ett klassiskt lolillauttryck; SKÄRP DIG!

*snäll*
    lokisse skrev 2010-11-15 12:29:29 följande:
    jag tycker att du ska säga vad du vill ha för tapeter sa jag kan leta. tycker det är grymt fint
    men det vet jag inte förrän jag ser dem....... tack ändå.
    Jag vet. Jag är bara rädd att han ska komma hit och att jag ska tvingas ta en konfrontation med honom utan att M är närvarande eftersom det är omöjligt för mig att få en syl i vädret utan att använda våld. Resten har du rätt i. Gårdagen var gårdagen, den kommer aldrig att upprepas igen och den enda som mår kasst över att älta den är jag   Kommer han hit låser jag in mig i sovrummet. Under dammet.
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-15 13:11:35 följande:
    beror pa... vad sparar du? kvinnohud till en egen dress?
    Nej, på kvällen slaktar jag män i parken, skär av huden runt deras lårben, syr ihop till en stor tunnel av kött som jag sedan fyller med deras huvuden och skapar världens längsta penis. 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-11-15 13:22:32 följande:
    Hoppas nu Guiness rekordbok är med och dokumenterar så inte allt jobb är förgäves.
    DE är alltid i krokarna. Förr eller senare kommer jag helt enkelt att göra världens mest pinsamma sak. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-15 13:26:48 följande:
    Ha! Eras har precis lovat att vinkla frågorna i TP så jag kan vinna. *jättenöjd*
    Du tror inte att de andra deltagarna blir misstänksamma när det endast är du som får frågor som "Vad heter det berömda effeiltornet som ligger i Paris?", Hur många är de två ekorrarna som gömmer sig i Musses gran?",  Vem skrev William Shakespeares berömda pjäs "Romeo & Juliet?"
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-15 13:35:55 följande:
    Mariohnym skrev 2010-11-15 13:32:48 följande:
    Du tror inte att de andra deltagarna blir misstänksamma när det endast är du som får frågor som "Vad heter det berömda effeiltornet som ligger i Paris?", Hur många är de två ekorrarna som gömmer sig i Musses gran?",  Vem skrev William Shakespeares berömda pjäs "Romeo & Juliet?"
    *asg* Det kanske är bästa att du är med också så det finns fler som inte kan svara på frågorna.
    Jag spelar bara rappakalja.
Svar på tråden The return of the Lolilla