Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-09-03 12:50:20 följande:
    Tullen vet
    *snapp later latex hansken*
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-03 13:04:44 följande:
    Världens bästa jobb om man vill se stora män gråta
    man kanske ska ta och skaffa ett jobb när allt kommeromkring...
    fraport ligger ju runt hörnet där borde det ju behövas folk med langa smala fingrar...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-03 13:16:13 följande:
    I dag ska jag äta en trevlig middag, med vin och avsluta med lite god ost......helt för mig själv! Det ska bli jättemysigt faktiskt. det är ganska skönt att få lite egen tid hemma alltså.
    fy fan du är alltsa en san mamma som inte har dina stackars barn klistrade pa dig 24/7/365 uch uch egen tid *tittar med fördomsfulla ögon*
    ska pappan vara barnvakt eller??
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-03 13:20:02 följande:
    Risken finns att jag tänker låtsas att jag har en man ikväll. Annars får jag inte träffa honom på hela helgen  Imorgon kommer jag på kvällen. Och är full. I guess. 
    huvudsaken är att du inte är ful.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-03 13:22:39 följande:
    Jag tycker alltid att jag är skitsnygg när jag är full!
    ja det är dagen efter som är hard pa snygg fronten
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-03 13:28:48 följande:
    Fast då är det ju inte så viktigt, mission accomplished
    nja om den som ligger brevid inte är den man vill puffa fran sängkanten riktigt ennu maste man vara snab som fan in i duchen och spakla sig ordentligt innan stackarn vaknar och man maste kedja fast honnom för att han ska stanna
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-03 13:33:55 följande:
    Du menar att du lyckas få med dig nyktra personer hem, *imponerad* ,-)
    i mit liv fans det en tid där jag kunde fa med mig alla hem... oavsett tillstand. i dag ser det anurlunda ut men en eller annan G.I kan man alltid fixa.
  • lokisse
    Panorama Frankfurt am Main - Freßgass - Rheingauer Weinmarkt - p1138 - (c) by Oliver Opper

hit ska vi i kväll mopsarna och jag och mannen
    weinfest...
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-03 13:59:10 följande:
    Nice, är du gift med en tysk? Då är det enkelt, bara klä ut dig till polen så kommer han vilja invadera dig.
    ha!
    det bruker räcka att säga att man heter inga...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-03 14:25:11 följande:
    Nu har jag precis inhandlat lite nya "fuck-me-panties". *hoppas på åka av* Det blev lite blandad spets...
    na na na...
    skulle inte t vara borta i kväll?
Svar på tråden The return of the Lolilla