Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-09-03 15:32:04 följande:
    Mmmmm...hemorrojder.
    har hemorider egensmak?
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-09-03 15:43:57 följande:

Som sura colanappar ungefär.

ahhh intresant!
    pirrar dom sa där pa tungan med?
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-09-03 15:55:42 följande:
    Mhm...kittlar dödsskönt på tungan.
    äta myror?

na ja sa länge det inte är mask sa....
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-03 18:45:06 följande:
    Varför är kvinnor underrepresenterade bland whisky-njutarna? Det kan väl ändå inte ha ngt att göra med manligt/kvinnligt? Och båda könen borde väl vara utrustade med ungefär samma typ av smaklökar?
    jag tycker mycke om whisky eller jag gjorde i allafall pa tiden som jag kunde tänka pa alkohol utan att fa kväljningar (nagot som jag hoppas gar över nagon gang)
    jag tycker fortfarande om lukten.

jag tyckte även om att röka cigarr och kombinationen var oslagbar (tyvär även huvudvärken dagen efter om man överdrev vilket lätt händer i goda vänners sälskap)
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-03 22:39:59 följande:
    Men det låter inte friskt att få kväljningar av alkohol. Har du kollat med med ngn deutsche doktor?
    särskilt inte för mig jag har altid gillat alk...

det startade när jag blev gravid med mopsen och under graviditeten var det super (slutade även röka och far numera kväljningar bara jag tänker pa att röka) men nu tycker jag att det faktiskt kan fa ge med sig...jag gissar att jag lyckats manipulera mig själv sa till den milda grad att jag inte kommer ur det mer av egen kraft.
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-03 22:50:01 följande:
    Kan tänka mig att det är lite trist att må så om du nu gärna vill ta ett glas vin till maten exempelvis. Sen finns det säkert en och annan nykterhetstomte som tycker det är bra för då spar du på hälsan och bla bla bla
    sparar pa hälsan. fjanterier!
    att kunna ta en rökig whisky efter maten  med en bit riktigt mörk choklad är nog bara nyttigt och man vet ju att alk dödar en massa bakterier...
    jag hoppas att det gar över när mopsarna blir lite större!

var tex pa en stor vinfest i kväll och kan inte ta ett glas vin. det suger!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-03 22:56:56 följande:
    Ja, det förstår jag. Det blir liksom lite kontraproduktivt på ngt sätt.

Ditt uttryck för dina barn är så skönt! Jag ser små ungar med tungan hängades utanför munnen, flåsandes...tunga ögon och öron och låg mankhöjd.
    du beskriver dom perfekt!!
    fast den stora mopsen börjar fa lite mer ben nu innan man vet ordet av har hon kanske blivigt en vinthund. men för tilfället tycks hon mer ga att terier hallet i allafall när det gäller humöret. envisare unge maste man leta efter!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-03 22:54:52 följande:
    Det går över. *konstaterar* We´ve all been there......det går över.
    hur lang tid tar det ungefär?
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-03 23:18:17 följande:
    Hur går det för er härinne?
    freddan har snackat omkull time hon ligger och kvider efter stock
  • lokisse

jag lysnar pa leonard coan

Svar på tråden The return of the Lolilla