Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-03 23:23:21 följande:
    Kom igen. Det vore som att knulla med sin brorsa. Fuck no. Jag gillar mina killar.....inte so fucking full of themselves.
    sex mellan syskon borde ju inte vara förbjudet har jag sagt
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-03 23:24:22 följande:
    Tack, det var hans namn jag sökte efter!
    han har förövrigt spelat en konsert i wiesbaden i kväll som jag mer än gärna hade gatt pa!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-03 23:29:24 följande:
    Bingo
    ah en till som tilhör den utvalda generationen!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-03 23:30:13 följande:
    Håller han på fortfarande?! Trodde han la av ngn i början på 90-talet.
    ej han var ett tag i ett budistisk kloster hans spelningar är över tre timmar langa och han har alltid massor med extras.
    han blir 76 om tre veckor... men han later precis som han altid gjort och han har glöd!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-03 23:31:10 följande:
    Vore jag ute på marknaden skulle jag nog försöka ragga på så jag kunde pricka av en 80-talist... :)
    ha ha ha! du är för söt!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-03 23:35:38 följande:
    Fuckable?
    nja jag skulle väll i och försig kunna pippa allt med bra röst jag tänder pa röster har jag märkt allt fran taström till bowie (fast bowie är dessutom het som fa)
  • lokisse

nu ska jag klämma minimopsen under armen och dra upp mot sängkammarn tysken och mops har redan gatt i förväg!

• lokisse
    2timearound skrev 2010-09-03 23:39:57 följande:
    *Freddan kastar sig på luren och ringer Germany*
    jag gillar din röst!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-03 23:41:48 följande:
    Min eller Freddans?
    din!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-03 23:44:15 följande:
    Nej, inte nämnvärt. Men det finns andra kroppsdelar på mig som inte funkar särskilt bra efter diverse starksprit.
    ah du sludrar inte du sladrar
Svar på tråden The return of the Lolilla