Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2010-11-16 11:00:33 följande:
    I've been told
    *undrar om min fitta och min axel smakar likadant. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-16 11:01:21 följande:
    Jag vet, men du är liksom en så framträdande karaktär och då blir det lätt att jag får för mig en massa saker. Inbillar mig att jag har bra människokänndedom typ...
    Jag har ett par glasögon med vanliga glas någonstans. Utan styrka alltså. Mest för att jag ser äldre och smartare ut i dem. 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-11-16 11:01:24 följande:
    Ja, enbart en grön snubbe hade ju varit helt normalt

Kanske datat Lou Ferigno tidigare?
    Nej, han gör mig sugen på oxfilé!  Men jag har legat med Ludvig Lindström. Det är precis raka motsatsen! 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-16 11:13:19 följande:
    Min axel och murra luktar inte samma. Min axel luktar oftast dregel, det gör inte murran
    *asg*
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-11-16 11:36:00 följande:
    Dom är kompisar och tjejer, that goes without saying
    Jag brukar ringa båda två men de skriker bara "SLUTA RINGA!!!" och slänger på luren. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-16 11:38:04 följande:
    Jag ringde nyss rekryteraren, som håller i trådarna kring det jobb jag sökt. Han berättade att han ringt de personer jag uppgett som referens och han sa: "Dina referenser kommer i alla fall inte att utgöra något hinder för dig, jag tror aldrig jar har hört någon få så fantastiska vitsord från tre olika arbetsgivare. Alla sa att de saknar dig på sina arbetsplatser". *stolt som en tupp*
    Det är verkligen inte illa  
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-16 11:42:29 följande:
    Helt frivilligt Har aldrig fått sparken eller blivit friställd i hela mitt liv och hoppas aldrig behöva uppleva det, heller...
    Jag träffade min gamla chef i somras. Han hälsade surt och påpekade att jag är skyldig honom 300 kr. Vad gör jag för fel?  
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-16 11:44:57 följande:
    Jag trodde det var ett barn som tjyvringde
    Barn svär inte!! 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-16 11:46:09 följande:
    Till att börja med måste du ju utföra de sexuella tjänster du tar betalt för...
    Han är halvt blind och ändå märkte han att det var axeln jag erbjöd
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-16 11:52:51 följande:
    du vet ju vad dom säger dom som förlorat ett sinne utvecklar dom resterande... han kunde väll känna pa lukten eller sa var din axel inte lika läderartad som murran
    Nej jag brukar ha solkräm på axlarna! 
Svar på tråden The return of the Lolilla