Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-04 21:57:13 följande:
    På det viset. Brukar H binda dig och förnedra dig? Jag skulle aldrig gilla det. Försök den som törs
    nej det gör han inte han är inte den typen.
    men han har gett upp försöken att ta i fran mig min underdadiga kontroll...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-04 22:00:10 följande:
    Så du binder och förnedrar honom?
    nä jag suger av honom utan att vänta nagot i gengäld
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-04 22:10:21 följande:
    Den 25-årige manlige dagisfröken? Nej, jag har gått vidare från det. men tack för påminnelsen! 
    Sven Justus skrev 2010-09-04 22:08:32 följande:
    Hur gör ni när ni länkar in spotify-låtar?
     Klicka på länken och "copy" sen klistrar du bara in den här. Lyssnade du på min låt? Paul Simon är så jävla bra i den.
    jag kan inte höra era länkar *surar*
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-04 22:09:01 följande:
    Katten - du är åt det dominanta hållet?
    nja inte riktigt jag gillar att bli riktigt dominerad med.
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-04 22:17:00 följande:
    Verbalt bara eller hela paktetet?
    hela paketet men inga kiss och bajs lekar.
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-04 22:20:40 följande:
    Aha. Jag för egen del har problem med detta då jag inte vill släppa på kontollen fullt ut.  
    släper den friviligt gör ju inte jag heller utan den maste tappas...därför funkar det inte med bara lite fula ord och en klaps pa häcken utan jag maste vara i rejält underlägge
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-04 22:24:28 följande:
    Nu är ju sex fullt njutbart utan att att vara vare sig undergiven eller dominant. Men det kan vara en rätt trevlig krydda typ.
    det är alltid nagon som är i under och i överlägge vid sex även om det kan växla under sexandet
  • lokisse

godmorgon!

">

• lokisse

*suckar och önskar att jag kunde steppa*

jag är helt klart föd för sent!

• lokisse

">

mmmmmmm!
Svar på tråden The return of the Lolilla