Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-09-05 08:48:06 följande:
    Ja, det är väl en sådan talang som evolutionen har hunnit sortera ut
    steppa är ju as cool!

och dessutom var pojkarna sa stiliga pa den tiden kolla in kostymen och skorna...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-05 09:01:28 följande:
    Ja, rytmerna är coola, klädseln not so

Är steppning stort i tyskland?
    nej tyvär gick den tyska storsteppar tiden under i berlin nagongang under 2 värdskriget...
    jag maste ärkäna att jag gillar killar i kostym (eller uniform)
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-05 09:07:28 följande:
    Fast man ser ju steppning ibland i hiphop, försökte söka lite på "cool stepping" på youtube men hittar inget
    sant!
    men den rena steppen är nog tyvär stendöd...
    och det tycker jag är sorgligt jag skulle vilja bli upvaktad av folk som sjunger och dansar i regnet för mig

">

• lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-05 09:14:02 följande:
    Jag är skadad, när jag hör den tänker jag bara på clock work orange...
    den har jag faktiskt lyckats missa (jag vet det är en miss i allmänbildningen)
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-05 09:09:53 följande:
    Ungefär som när man förr sökte på "French military victories"  på google och fick upp "did you mean French military losses?"
    ha ha ha man skulle kuna tro att en eller annan engelsman har varit med och haft sina fingrar i spelet
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-05 09:20:33 följande:
    Ja det var på den tiden det var lite tensions mellan frankrike och usa, när de ville byta namn på "french fries" till "freedom fries"
    ah tiden fran gamla europa...
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-05 09:19:29 följande:
    Då har du något att se fram emot

Bra film, just sekvensen med singing in the rain hör dock till de otrevlig bitarna dock
    jag vet inte riktigt hur jag lyckats missa den men jag tittar inte sa mycke pa film (ennu mindre nu sen jag fick barn för da gar man inte pa bio längre och jag gillar bio).
    sista filmen jag sag pa dvd var scherlock holms och innan det inglorius bastardst
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-05 09:32:27 följande:
    Trevligt att prata lokisse, nu skall jag ta tag i mitt liv och plocka fallfrukt och göra äpplemos *läser todo listan*
    det later trevligt jag ska ta och käka frukost manen och älsta mopsen har hämtat färska frallor hos bagarn!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-05 12:39:47 följande:
    Nu funkar fisboken för mig igen. Jag har förklarat där
    jag hittar det inte...
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-05 14:25:07 följande:
    Tog bort det. Jag skriver en förklaring där nu. 
    ah ok!
Svar på tråden The return of the Lolilla