Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2010-11-16 12:35:17 följande:
    Hur rengör man en lösfitta?
    Jag har aldrig gjort det själv, men i egenskap av flicka så har jag ju en riktig fitta själv. Den brukar jag rengöra via att lägga mig med benen & röven upp mot en vägg, sen häller jag i klorin i slidan & skakar om bäckenet litegrann. Sen tar jag duschslangen & går loss på livmodern.
    Det är lite omständigt, men man slipper alla bakterier i alla fall.

pubes.blogg.se/2009/march/utkast-hej-ja.html
    Hahahaha vilken tjej :´)
  • Mariohn

"Om du har en äggula i dina flytningar som hamnat i trosorna så är du nog en fågel som fått missfall."

• Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-16 15:14:02 följande:
    Sovit gott?
    Mycket Nu sover V. Tur att vi inte sover samtidigt.
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-11-16 15:17:45 följande:
    Nej, vågar mig inte utanför denna tråden nuförtiden
    Det är rätt. Sssssstanna här. Gärrrr ärrr du trrrrrygg. 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-11-16 15:20:14 följande:
    Haha, har du tittat på djungelboken nyligen
    Hahaha JA   Jag skämdes när jag postade och insåg att skämtet var både lamt och tråkigt och att ingen skulle fatta! Det är fortfarande lamt och tråkigt men milda makter vad glad jag är att någon fattade. Känns som jag vunnit ett maratonlopp!! 
  • Mariohn

Nu är långpromenaden avklarad, tvätten tvättad, disken diskad, maten äten, knatten badad, och jag är  här! Men det är inte ni. 

• Mariohn

Vad har hänt medan jag var borta? Jag är trött och orkar inte bläddra. Det är säkert ändå bara snusk. 

• Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-16 20:40:48 följande:
    jag har missat nagot?
    nej inget viktigt?

vi har varit ute i parken och gatt en himla massa meter med mopsarna jag och ett gäng andra mammor
    Jag vill också ha andra mammor men mammorna här är superkristna och försöker bara övertyga mig.
Svar på tråden The return of the Lolilla