Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

maste kila i väg en sväng

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

god morgon mina sötnosar!
    hoppas att ni haft en bra natt!
    vad har ni för er? nagot spännande pa mondagmorgon?

• lokisse

det hygieniskaste sättet är att nysa rakt ner pa golvet utan hand i mellan.

• lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-06 15:18:33 följande:
    *äter choklad*

Ni är lite tråkiga nu.
    mmmm det ska jag med milka alpenmilch
  • lokisse

lysnar just nu pa hur en struts later... mycke mycke märkligt kan jag säga.
    mops fick en cd med olika djurläten pa fran sina vänner i födelsedaspresent.
    den är lite lätt enerverande men intresant.

• lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-09-06 16:21:33 följande:
    Någon som fått en nysning placerad mellan benen någon gång?
    menar du när det gar för snabt för grabben och han latsas nysa för att täckaupp?
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-09-06 16:27:10 följande:
    Nejnejnej. Jag menar om gubbfaen gått ner på dig och sen råkat lägga av en snorig jävla nysning under slickeriet.
    oh nej. men jag vill inte ha nagon där nere roterande med tungan sa jag undviker det i största möjliga man.

därimot har jag fist min gyn i ansiktet. vilket var pinsamt sa det skrek om det.
  • lokisse

*nu lysnar jag pa en skördetröska har även hört en mjölkmaskin.*
    den här cd suger!

• lokisse
    2timearound skrev 2010-09-06 16:36:29 följande:
    Mott fittsaft? 
    nä mot pälsdjur...
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-06 16:43:37 följande:
    Vad gör du på jobbet?
    hon glassar runt och stöter pa kunder stackars t far göra allt jobb
Svar på tråden The return of the Lolilla