Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-18 14:12:21 följande:
    ok visan är dyr pa seb men man kan ta ut pengar utan extra kostnad pa alla automater vilket är en fördel.
    Det kan man med Skandiabanken också. Icabajsbanken med. Till och med utan valutapåslag.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    psychocandy skrev 2010-03-18 14:13:32 följande:
    Åh, har du också blivit bokallergiker?
    Jag vågar inte tippa på hur många böcker vi har som kurslitteratur, det går inte längre i antal utan hur många kilon.....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-18 17:24:35 följande:
    Nu ska jag steka äcklig falukorv. 
    Själv ska jag laga pasta med kantarellsås och kyckling. Kantarellerna har jag själv plockat så de smakar någonting. Inte sådana äckliga på burk Avis?
  • Ord blind

Det var skitgott med kantarellsås *skryter lite över min matlagningsskicklighet*

• Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-18 18:25:41 följande:
    Ja visst. Biff-stroganoff kallas det.
    Å, stroganoff de frango. Mums!!
  • Ord blind
    Hercule skrev 2010-03-18 18:34:19 följande:
    Ugnsfalu är icke att förakta!
    Mums! Med potatismos på grädde och smör....
  • Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-18 18:35:53 följande:
    HEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag ska ha i början av juli är det beräknat, men tänker skita ut ungen till midsommarsolståndet senast!
  • Ord blind

Kan meddela att det är gott med nötkräm också....

• Ord blind

Är det någon som faktiskt läser ikapp i tråden?

• Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-18 18:41:26 följande:
    Ok bara 3 månader kvar då
    Ja, faktiskt! Nu blev jag glad!! Tack!
Svar på tråden The return of the Lolilla