Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-09-07 14:05:39 följande:
    Jag skulle vara häftig förra vintern och sparka sönder ett par ungars snögubbe. Så jag rusade fram och gjorde ett bruce lee hopp men tyvärr hade jag kjol och landade på snögubben och svalde den med arslet. 
    *noterar*
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-07 14:09:27 följande:
    Kroniskt ivf. Fattade inte det som att jag hade den allvarliga typen. Är bara förvirrad.
    den alvarliga typen...
    är inte alls med pa vad du har men det vill du kanske inte säga här heller.
  • lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 14:14:18 följande:
    Hahahaha! Och han skämdes så att hon försökte låssas som inget oxch fortsatte att jobba!!!
    2timearound skrev 2010-09-07 14:01:29 följande:
    Ja, så kul som jag har haft här senaste tiden är osäkert när jag hade senast. Hur fan var mitt liv innan jag hade låtsaskompisar på nätet?
    Det fanns inget riktigt liv innan låssaskompisarna på nätet!
    fatta hur förklämd man maste vara om man later bli att tala om att man har en al i analen för att det är pinsamt och heldre jobbar vidare tills det blir livshotande...
  • lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 15:27:06 följande:
    Jo, alltså, vi skulle ta ner saker från vinden, då sa min husbonde att han kunde bära kartongerna, men då sa jag till min lagvigde make att jag gör det, så vet vi vad vi får. Min äkta man vet att jag sorterat kläder och skor, noggrannt, efter ett egengjort system, som mitt gemål inte har förstått ännu. Min  livskamrat har inte sett mönstret, det kan ta ett tag för min slav att göra det.
    husbonde?
  • lokisse

Jo, alltså, vi skulle ta ner saker från vinden, då sa min gudagemal att han kunde bära kartongerna, men då sa jag till min herre och befälhavare att jag gör det, så vet vi vad vi får. Min mästare vet att jag sorterat kläder och skor, noggrannt, efter ett egengjort system, som min härskare inte har förstått ännu. Min  komandant har inte sett mönstret, det kan ta ett tag för min anledning att leva i dena värd att göra det.

• lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 15:38:29 följande:
    Satsen på pattarna istället för i ansiktet?{#emotions_dlg.flower}
    i vanliga fall tar hon den i näsan men nu har hon bihaleinflamation...
  • lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 15:41:00 följande:
    Grattis!{#emotions_dlg.flower}

ps. den matchar min avatar och ingår i min geniala ondsinta plan att ta över värden och härskat{#emotions_dlg.flower}
    men hua!
  • lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 15:43:05 följande:
    Jag undrar varför jag undrar varför
    vi far vara glada att det inte är syfilis (gissar att husbonden kan ha smittat ner sig hos den billiga strippan pa svensexan)
  • lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 15:45:12 följande:
    Nu tror inte jag att jag vill veta hur du menar
    du vet precis vad jag menar och du gillar det!

men sluta för alldel inte spela blyg viol...
  • lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 15:51:22 följande:
    Mycket möjligt
    lokisse skrev 2010-09-07 15:48:50 följande:
    Hade en liknande liten kisse med mig i nummret när jag uppträdde på jazzans karls svensexa
    Som sagt jag vill inte veta!!!!!!!{#emotions_dlg.flower}
    gah. det var din lillasyster vet du...
Svar på tråden The return of the Lolilla