Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 16:02:51 följande:
    Läst detta inlägg både två och tre gånger men det slog mig inte förren nu att det inte var Tvåan som berättat om sin förmiddag
    nu när jazzan är gift sa maste hon ju lära sig var hamarn hänger som man säger här
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    BabyM C skrev 2010-09-07 16:10:06 följande:
    Jaha, du fnissar. Då måste det blivit som jag tänkte.

Som sagt, TRÖTT.Baby
    Baby??
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-07 16:17:00 följande:
    Hello! fan vad Nicket snackar skit om mig så fort jag loggar ut.
    vad ska vi annars göra om dagarna?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-07 16:20:18 följande:
    Jag har ett LIV, era stinkiga lik. 

Förresten, DAGENS FRÅGA! *tuuuutelituuuuuut*

Hur valde ni era nick och varför? Ni som är compulsive-nick-changers kan skita i att svara.......... 
    ha ha ha du är rolig du. du sitter hema med nackspärr och latsas...
    jag blev kallad lo ett tag i mitt liv när det fans tva som hette som jag i bekantskapskretsen
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-07 16:27:03 följande:
    Du är alltid Mamma Cutta för mig
    lokisse skrev 2010-09-07 16:23:42 följande:
    ha ha ha du är rolig du. du sitter hema med nackspärr och latsas...
    jag blev kallad lo ett tag i mitt liv när det fans tva som hette som jag i bekantskapskretsen
     Men kisse då? Hur blev det så? Inte med dig....
    jag vet inte en dag släpade en polare med sin nya flickvänn... men som sagt det var en gang men det gick över{#emotions_dlg.djavulsk}
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-07 16:32:48 följande:
    kissade du på henne?
    nej jag lag med hennes pojkvän.
  • lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 16:35:38 följande:
    Jazza - Fick ett infall att ta ett namn efter den käcka nya dans som hon börjat med istället för vals.
    Tvåan- Ville ha två barn och när hon insåg att vägen dit var att sluta upp med att bara ta den i...tvåan så ville hon hedra detta minne med att för evigt heta Tvåan,
    och du vill ju bara passa in här pa forumet.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-07 16:37:10 följande:
    Ja, i HUVUDET! Plus att hon vägrar ta sin medicin. 
    med lite socker i botten sa gar medecinen ner annars far du ge suppar
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-07 16:41:29 följande:
    Oh gud. Har du ens läst Nickets bajsförlossning från i förmiddags? jag kommer inte i närheten av hennes jävla rumpa. Skrikandes
    klart jag har den kletade ju inte ens...
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-07 16:46:28 följande:
    Ska bli intressant att se! *väntar med spänning på min TVdebut*
    du debuterar som kroppshallnings farsist hall huvet sa där och rak i ryggen...
Svar på tråden The return of the Lolilla