Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-07-07 20:29:20 följande:

Äntligen hemma.

Hej 2timer - länge sen.

Hej på er andra oxå

Hello!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-07 21:03:12 följande:
    VAMOS, España!
    HAHAHAHA!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-07-07 21:06:51 följande:
    ska du ha stryk??
    *lägger fram allehanda*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-07 21:08:07 följande:
    Ja, visst, fånga mig då, foglossarfajter!
    *fäller krokben*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-07-07 21:10:54 följande:
    lipar och pekar pa holger...
    jag haller fast er i haret när holger fangat in er sa att han kan spanka er rejält med en överdimensionerad rotborste
    Nåja ditt otcksamma skrälle! Jag fällde minsann Jazz-paddan åt dig men det dög visst inte. Nu kollar jag på film.

*stör ej* 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-07 21:12:47 följande:
    Vilken film?
    Jazza skrev 2010-07-07 21:14:34 följande:
    Vafförfilm?
    In the land of women
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-07 22:46:19 följande:
    Har sett för lääääääääääääääääänge sedan. Helt ok.
    Jazza skrev 2010-07-07 22:47:40 följande:
    Tjejporr, låter det som... Var den bra?
    Helt ok. Inte mer. Bättre än fussball.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-07 22:50:06 följande:
    Samma intryck som mig då.

Visst är det jobbigt med 2 trådar?
    Det orkar jag inte med. Speciellt som det finns flera som jag har noll (=0) intresse av där.

Visst är jag ändå lite bitchig idag? 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-07 22:53:29 följande:
    Det är kul med lite nya vindar, speciellt som denna tråden bitvis drabbas av likstelhet.
    Jomenvisst är det så. Men inte där.
  • 2timearound

Jag kan bråka. Vem är sugen? *bammar* 

Svar på tråden The return of the Lolilla