Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Nu kom posten. Jag har bott här i över en månad och får fortfarande XXXX räkningar. Jag skiter snart i att ringa henne för jag vill inte träffa henne! Jag tror att hon själv åker hit och lägger på posten bara för att få umgås med mig

• Mariohn
    Zchimla skrev 2010-11-18 14:58:41 följande:
    Jaa - det är ändå ingen som kommer se vad det står
    Man ska akta sig mycket noga för sådant. Efter att i 1 års tid ha lyssnat till min jävla granne ovanför som gediget borrade och hamrade och HOPPADE varje jävla söndagsmorgon fick jag nog. Jag skrev en riktigt glödhet lapp innehållandes "Detta är ett hyreshus ingen jävla hoppborg/det är inte mitt fel om dina föräldrar råkar vara syskon/ samt en utförlig lista över olika verkstäder man kan hyra om man ämnar bygga en förbannad schweiserost, och dumpade den i grannens brevinkast. Artigt nog hade jag skrivit under med mitt namn och meddelade vederbörande om att han var ytterst välkommen att komma ner och förklara sig om han nu var så dum att han inbillade sig att det fanns en rimlig ursäkt till uppförandet.

Det gjorde han ca 30 sekunder senare.

"Hej! Jag håller faktiskt med! Det är ett jävla liv och jag är trött på det. Kan jag lägga lappen hos XXX där det egentligen väsnas?"  
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-18 16:41:08 följande:
    Hej, jag orkar inte läsa igenom tråden, har det skrivits nåt om MIG?
    Skickar svaret i mail. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-18 16:47:25 följande:
    Vaa?! *sur*
    Tycker inte att vi behövde ta förnedringen här och skriva "Nej" öppet inför alla. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-18 16:50:13 följande:
    Ok. *glad*

Trodde du försökte undanhålla mig vital information, blev helt illamående.
    Aldrig. Jag berättar allt för dig. Utom att jag kan spy i stämmor. Du blir så känslig då. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-18 16:54:41 följande:
    *iggar*

Det här spelar de på radion nu. Bra!

">

" target="_blank">

Jag vet vilken det är men kan dessvärre inte lyssna. Någon har rivit ut sladden..... 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-18 16:57:53 följande:
    Det enda jag kan nu är torsk med äggsås........
    Mmmmm jag ska köpa en rejäl bit torskfilé på lördag och steka med potatis och grönsaker. Sjukt gott. Idag blir det fläskfilé med soltorkade tomater, nån krämfräs och ris. Jag hatar fläskfliie
  • Mariohn
    Zchimla skrev 2010-11-18 17:02:29 följande:
    Jag är lite besviken över "Livskris"-tråden.. trodde den skulle utvecklas häftigare.. jaja det kanske blir mer fart när/om TS kommer in
    Vilken vilken?? *tindrar med kronan* 
  • Mariohn

JAg tycker att livskristråden är patetisk och mest befolkas av folk som innerst inne vet att de borde ta bättre hand om sina män och därför pissar lava när någon planterar i huvudet på dem att män faktiskt kan tröttna... 

Svar på tråden The return of the Lolilla