Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-07-07 22:59:00 följande:
    Nej, det är ju inte närvaroplikt. Jag klarar dock att skriva i två samtidigt, så jag har inga problem med att vara på två ställen. Fast nu skall jag snart lägga mig
    NEJ! Du är slow as a slug
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-07 23:04:49 följande:
    Ja, sjukt slug är jag.

Godnatt, skänks
    Scankalicious
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Varför är ni inloggade era kossor?

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-08 13:21:58 följande:
    varför är du det?

Ska snart bege mig till Halmstad.
    Äter lunch, ska snart stryka och packa. Hur ska ni klara er utan mig då? Ni kommer ha jättetråkigt......
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-08 13:24:12 följande:
    Hur länge blir du borta?
    Kommer hem den 18:e  
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-07-08 13:56:17 följande:
    Ni får ursäkta om jag skrattar när jag kickar mig in i en bantningstråd där kraftigt överviktiga följs åt i sina försök att banta och det första inlägget jag ser är "duktigt att du bakade iallafall"
    Hahahahahahahhaha! *dööör*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-18 19:41:27 följande:
    Totajmern har kommit hem igen! Men den slynan skall väl "packa upp och fixa lite" innan hon kommer hit och säger hej...
    Elvis is in the building.................

Yo! Biatches, wazzup? Cool 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-07-18 22:57:14 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeej!

Hur har ni haft det? Berätta!!
    Svinbra! Men jag ska ALDRIG semestra med svärmor igen Död. Eveeeeeeeeer.

Men vi är bruna som små pepparkakor och har badat i Medelhavet varje dag på mjuka, kritvita badstränder. Och druckit vin och haft oss. Och just det! Jag har fyndat en klänning! Drömmer 

Nirå? 
  • 2timearound
    M C skrev 2010-07-18 22:58:02 följande:
    Det händer just ingenting om man bortser från allt du missat!
    Tex har Påjrått varit på vinfika med Kimpan!
    Sen har vi saknat dig, of course.
    Det är lite halvdött eg, varken du, utviket eller psyksötsaken har varit här så mycket.

Varför är inte psyko här? Nån som vet?
    Överlevde hon? Kimpan alltså?

Somrarna är altid halvdöda här, det räknar jag med. Jag tycker faktiskt att det är mer action den här sommaren än förra ändå konstigt nog. 
  • 2timearound
    M C skrev 2010-07-18 23:01:28 följande:
    Hahahhhaa *skrattar så mycket att jag måste vila lite* hahahhahha

Åkte du seriöst på semester med SB?

Det kanske är en sån grej som alla måste göra, en initiationsrit man måste gå igenom för att begripa hur bra man har det. *funderar på varför alla är så pigga på detta ytterst plågsamma alternativ*
    Alltså, tantiluran var med oss i Portugal förra året och det gick relativt smärtfritt. Men i år...... *dånar* Låt oss säga att maken och jag är överrens om beslutet.
Svar på tråden The return of the Lolilla