Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Zchimla skrev 2010-11-18 17:28:38 följande:
    Jag tycker ditt inlägg va helt suveränt
    De flesta av mina inlägg är det. Jag brukar bara maskera dem med dumheter så att folk inte ska känna sig knepa
  • Mariohn

PS....Jag är övertygad om att livskristråden bara är en trolluppföljning på "Om din partner är otrogen vems fel är det då?"

• Mariohn
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-18 19:20:19 följande:
    Iallafall eftermiddag. Det är möjligt att jag bara är nojig, men hellre nojig och tryggt hemma än orädd och styckad i sopsäckar i klocktornet!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-18 20:52:45 följande:
    Jag har haft rät mycket fördomar om den här killen, men han är jättetrevg och intressant. Ska bli spännande att se om det kan bli lite fajt när vi inte är så överrens om saker längre. Jag brukar inte tycka att han har rätt när ag snubblar över honom i formet eller jo, ibland har det hänt. Jfsebastian heter han.
    Det har hänt mig också. Han är inte alls så läskig som man kan tro
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-19 14:55:59 följande:
    Älskade smurf, hej
    NAW jag har saknat dig också. Jag tänkte på dig idag när jag var i affären  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-19 14:59:07 följande:
    Vad kul! Eller stoppade jag upp en ananas på nåt blött ställe?
    Hahaha neej! Men jag gick med barnvagnen 2 km i snöblandat regn och vidrig blåst till affären. Bara för att köpa pepparkakor. Sedan stod jag där vid pepparkakorna och bara droppade. Håret slickade sig i pannan, mina rosa raggsockor satt i ojämn höjd ovanför kängorna, halsduken höll på att dränka mig, vagnen droppade så mycket att jag lämnade en å bakom mig där jag drog fram och V joddlade lyckligt och ryckte i vagnens regnskydd så att det skvätte på oskyldiga torra bilförare. Då tänkte jag på hur fin du var med dina jordgubbar och stövlar och jeans och hatade mig själv lite :´)
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-19 15:05:09 följande:
    Nu blev jag glad, helt glad igen. Det var precis det jag behövde. *egogirl*
    Visst är det skönt? Jag har ett skitbra knep när jag känner mig ful. Då sätter jag mig på en bänk och tittar på människor och försöker räkna hur många som FAKTISKT ser bättre ut än vad jag (själv tycker att) jag gör.  Då blir jag pepp igen! Folk är för jävla rumpiga, 
Svar på tråden The return of the Lolilla