Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-19 15:06:59 följande:
    Ni är verkligen snuttinuttiga mot varandra idag.
    Visst är det tjärt? 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-19 15:11:40 följande:
    Mariohnym skrev 2010-11-19 15:08:22 följande:
    Visst är det tjärt? 
    Rumpiga? Tjärt?
    Det snöar. Jag har för stor mössa. Det blir lätt lite rumpnisse över folk i min storlek då. 
  • Mariohn

Om 2 timmar kommer svärmor och svärfar och ska fira jul eftersom svärfar åker tillbaka till sitt land imorgon. Jag känner inte alls för det och kommer förmodligen att suga för hårt på glöggflaskan! 

• Mariohn
    www.familjeliv.se/Forum-4-288/m55692337.html

Hur kommer man ens på tanken?? Jag fattar inte? V är ett år och jag har tappat tålamodet mer än en gång, lämnat över till M och gått, använt alldeles för irriterad röst, dragit täcket över huvudet och väst "lägg ut honom i trädgården då för faaan"...Men vad är det som gör att man kan slå ett litet barn i ansiktet? Hur tillåter man sig själv att göra det? Jag hade för evigt hatat och avskytt mig själv om jag hade gått så jävla långt över gränsen. Små mjuka kinder  Och om M hade gjort det hade jag helt enkelt skållat av honom armarna och stuckit ihjäl honom med en gaffel. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-19 15:23:29 följande:
    Jag är här.  Och jag fattade absolut ingenting av din förklaring till orden rumpiga och tjärt.
    Det är ok. Ignorera mina dumheter! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-19 15:24:05 följande:
    Jag har kunder ibland. Jag säljer som fan då och då. Blixtrar till liksom. Sen deppar jag lite igen. Surar. Då blir det inget sålt.
    Dra till med något såntdära helt överrumplande sjukt icke-logiskt erbjudande som folk tackar ja till för att de tänker "ok jag tänker inte erkänna att jag inte fattade detta för då framstår jag som dum och det låter så jävla bra"! Det är så jag går på allt!

"Heeej välkommen idag kan du köpa en klocka till priset av tre. Gör du det förbinder du dig inte till NÅGONTING ALLS förutom att ta emo en klockradio i månaden i 9 år för enbart butikspriset och frakten. Det är ett erbjudande du inte får i någon annan butik. Dessutom får du en nyckelring på köpet och för den betalar du inte mer än vad den kostar! Ska vi slå till??"  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-19 15:27:38 följande:
    Nä. Jag visar tuttarna bara.
    Du tar alltså den lätta vägen! Tänk när du blir så gammal att du bara behöver lyfta på kjolfållen för att blotta en bröstvårta?  Nice! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-19 15:30:52 följande:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAA! Fy fan vilken idiot.....klart jag menar. Ibland går det för fort alltså. *pinsam*
    Du behöver kanske en ordtratt du också. Jag har en mental ordtratt som jag trattar genom. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-19 15:32:40 följande:
    Nej, normalt är jag knivskarp. Detta är dagen som är undantaget. Jag vill inte ha nån tratt.
    Då ska du ingen tratt ha!!!
Svar på tråden The return of the Lolilla