Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-09-09 17:01:40 följande:
    Eller inte? Varför skulle jag? Vi är inte gifta eller tillsammans på något papper. HAr jag en skyldighet att betala för honom för att jag födde hans barn en gång?  
    gäller inte sambolagen där?
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-09 21:04:50 följande:
    Ja, jag vet inte heller definitionen. Men pjäser är det skönliteratur, ja kanske

Hur som, på tal om Shakespeare, här är en gåta

Romeo och Julia ligger döda
    På marken ligger ett tom glas och en vattenpöl
    vad har hänt?
    den berömda istappen?
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-09 21:49:27 följande:
    Bra gissning, men vad gör glaset där...
    en har hugit ihjäl sig den andra söp ihjäl sig?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-09 21:48:00 följande:
    En och en trillar de in, lolillorna.
    god afton min sköna böna!
    hur lever livet?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-09 21:59:20 följande:
    Jag har nackspärr, som ingen verkar bry sig om, så jag har jävligt ont. Men vad fan är väl det mot dig som just klämt ut en 5 kilos klump ur murran?
    det är ju över och förbi för länge sen. det gick ju sa satans fort och smidigt att jag glömt bort det för tva veckor sen
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-09 22:02:32 följande:
    Men.....men jag vill komma till en blond och blåögd PRINS! *gråter*
    charls?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-09 22:09:10 följande:
    PRINS CHARLES; like in the fucking duke of Wales?! Like in, Mr I wanna be a tampon in your vagina, Charles?!
    jaaaa du far väll bli camilas efterföljare...
  • lokisse
    Lady Macbeth skrev 2010-09-09 22:11:00 följande:
    Åh, har ni börjat med prins Charles igen? Jag trodde ju att det bara var Knisses graviditetshormoner som gjorde henne lysten på honom
    dom pratade om prinsar och kameler *skyller ifran mig*
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-09 22:13:32 följande:
    You lot har knullat med så jävla mycket konstiga kändisar. Det är skrämmande och samtidigt mycket fascinerande. Speciellt Bert karlsson tycker jag är en fjäder i hatten. var det Polskan?
    var det inte självaste lollanß
    var det inte sa hon trillade av pin?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-09 22:15:57 följande:
    Blev hon av med oskulden till Bert Karlsson?????????  
    i hans bubbelbadkar i svart kakel med gyllene lejonornament och svankran när hon skulle göra karier som carolas efterföljare
Svar på tråden The return of the Lolilla