Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Om ni vill kan jag berätta en jävligt rolig historia. Fast den är roligare om man kan gestikulera. 

• Mariohn

Jag är skitdålig på att ge bekräftelse om jag inte menar det. Folk som är deppiga och känner sig nere är besvärliga om jag inte gillar dem särskilt mycket. Då blir jag så dryg för jag vet inte vad jsg ska säga. Annars kommer det naturligt. Men det blir sällan bra om någon beklagar sig och tycker att "jag känner mig ful och tråkig" och jag ba "mmm ja det är ju så"

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-19 15:59:16 följande:
    *edit

SÄTT!!!
    NÄNÄNÄ det tåget har gått  *låser intratten.
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-19 16:01:56 följande:
    Ok, men jag svarade på frågan om jag aldrig ger ngn bekräftelse. Sådetså.
    2timearound skrev 2010-11-19 16:05:03 följande:
    Fast jag kände att du tittade drygt på mig Sådetså.
    Om freddan går ut och sparkar boll och 2timern ritar en fin blomma så kan vi kanske leka alla tillsammans igen nästa rast! 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 16:16:23 följande:
    Bara lyd för helvete
    HAHAHAHA jag älskar när pancis ryter till Hjärta
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-19 16:15:34 följande:
    Jag hatar att sparka boll.
    Det är ingen belöning! Solig
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-19 16:21:59 följande:
    Mariohnym skrev 2010-11-19 16:19:35 följande:
    HAHAHAHA jag älskar när pancis ryter till Hjärta
    Nu kanske jag är lite elak, men jag tror inte SimplyTheBest kan ryta till på riktigt.. :)
    Det tror jag. Jag tror att hon är sådan som jag skulle vilja vara. Som är tyst och vis för sig själv men som kan ryta till när det verkligen behövs. Och då lyssnar folk eftersom det måste vara något när sådana tystvisa människor höjer rösten. Istället är jag en såndär jävla terrier som folk har sållat bort bjäbbandet av för längesedan så för min del spelar det ingen roll om det så brinner. Folk brinner inne hellre än att lyssna på mitt skäll. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-19 16:27:38 följande:
    : vilken självinsikt, imponerande men riktigt så illa är det inte.
    Jag var sådan som tonåring. Skeptisk, agressiv och jävlig. Av olika anledningar. Jag tror att jag har bättre styr på det idag. Åtminstone har jag mer humor och självinsikt idag och större förmåga att välja mina strider. På nätet däremot tenderar jag återfalla i gamla mönster och engagera mig i en massa skräp vilket gör att jag ofta känner igen tonåringen i mig själv när jag drar iväg. Det gillar jag inte särskilt mycket. Men jag är ganska trygg i förhoppningen om att mina riktiga internetkåmpisaj  vet vad jag är för en terrier egentligen  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-19 16:32:36 följande:
    Jag blir arg precis hela tiden. Som tur är går det över snabbt. Jag har nog rätt hetsigt temperament......Obestämd
    Mariohnym skrev 2010-11-19 16:30:58 följande:
    Men jag är ganska trygg i förhoppningen om att mina riktiga internetkåmpisaj  vet vad jag är för en terrier egentligen  
    We sure do eller du kanske pratade om Solfia?
    Vart är hon? Hon gör säkert något kul medan vi sitter här
  • Mariohn
    Mariohnym skrev 2010-11-19 16:33:43 följande:
    Vart är hon? Hon gör säkert något kul medan vi sitter här
    Inte för att inte detta är jättejätteroligt alltså. Men ni fattar! 
Svar på tråden The return of the Lolilla