Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jag fick en röding av en moderator och blev tillsagd att genast byta min avatar eftersom den jag hade var för snuskig. Fy mig! 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-19 16:40:19 följande:
    Det elaka lilla djuret?
    Min man brukar hänvisa till den med betydligt vackrare ord men om du vill kalla den för "det elaka lilla djuret" kan du få det
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-19 16:42:56 följande:
    På riktigt? Inte för att jag har en aning om vad den föreställde, men själva grejen att en avatar är för snuskig år 2010 känns väldigt victorianskt.
    Ja på riktigt. 
  • Mariohn

"Hej, hej!

Din presentationsbild är inte riktigt okej är jag rädd.
    Vi brukar sätta gränsen vid naket - antingen bröst eller kön - så jag får tyvärr be dig om att ta bort den eftersom den bryter mot reglerna."

I RÖTT! Jag lydde fint och får nu vara med i leken igen Snäll moderator

• Mariohn
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-19 16:43:08 följande:
    Brr, nej! Jag har precis duschat och vill ha värme och glögg -inte snöbollar  Skrikandes
    Mmmmmmmmm glögg. Snart blir det glögg och sushi här hemma.

Vad ska ni göra ikväll? Svara fort.  
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-19 16:48:26 följande:
    Jag skulle gärna vilja provocera fram lite reaktion från ngn moderator, men eftersom de fega stackarna skickar sina pekpinnar anonymt så faller tyvärr hela idén.
    Jag fick inte pekpinnen anonymt Inte denna gången! 
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-19 16:48:43 följande:
    Vila, sova, äta och möjligen läsa lite Harakuri Murakami.  
     Mysigt. Önskar att vi kunde byta! 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-19 17:08:09 följande:
    Är det här snusk? Det är från Wikipedia och det borde rimligtvis vara en rumsren site med rumsrent material.

snoppen kräks Gråter
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-19 21:48:40 följande:
    Nu får du fan börja prata lite annars blir det här nån jävla kram och gos tråd. och det tror jag alla fattar; att det går bort  

Vem knullade du med senast? Vem var han i ditt liv och varför slutade ni ligga? 
    *undrar också* 
Svar på tråden The return of the Lolilla