Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-07-21 19:09:20 följande:
    Jag tar mig friheten att lägga dem i min ordning:

7. 2012
    6. War of the worlds
    5. Deep Impact
    4. Day after tomorrow
    3. Armageddon
    2. Independence day
    1. 28 dagar senare

Det blir så för att storyn är fördjävla dålig på de som är sist och att humor är skitviktigt. Det är bara 28 dagar senare som är trovärdig och blir läskig öht.
    *noterar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-07-21 19:40:43 följande:
    internt här ser jag *går igen*  
    Är du okunnig om doomsday-filmer?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Nu släppte jag en bomb i soltråden. Hoppsan!

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-21 19:50:47 följande:
    Jag är verkligen det. Jag gillar dem inte alls, men egentligen bara för att de är fyllda av klyschor. Jag gillar dock Armageddon, men det är för att jag är obeskrivligt kåt på Bruce Willis och det kommer aldrig att gå över.
    same same........
  • 2timearound
    Hercule skrev 2010-07-21 20:34:57 följande:
    Är det därför den är borta? Vad skrev du? 
    Jag skrev bara att jag hade en teori........Drömmer
    Min teori var att ts hud var så tålig pga allt ammoniak. Man garvar ju läder med ammoniak så huden ska bli tålig.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-07-21 22:29:24 följande:
    Jag skrev bara att jag hade en teori........Drömmer
    Min teori var att ts hud var så tålig pga allt ammoniak. Man garvar ju läder med ammoniak så huden ska bli tålig.
    Vi skrev lite vars, Jazzan, Mariomenymen och jag. Det var allt.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-21 22:31:45 följande:
    Å,ja, skyll nu inte på oss!
    Åhjo. Du skrev att hon var en fattig arbetare. En drönare. Det måste räknas!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-21 22:34:26 följande:
    Kanske lite. Det som grämer mig nu, är att jag inte han replikera med "you said it" efter att ha citerat hennes "men då måste vi vara idioter då, som...bla bla" När jag postade min kommentar var tråden borta. BAJS!
    Jag vet! Jag skrev också en fyndig replik, som bara POFF! Skrikandes
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-07-21 22:36:51 följande:
    Ja, du kan ju säga det, nu i efterhand....
    Precis. Du med, nu när du har funderat ett tag.........
  • 2timearound

Kommer du att ringa till T och säga att jag ska ha en Iphone?

Svar på tråden The return of the Lolilla