Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Crake skrev 2010-09-13 21:49:20 följande:
    *ynk*
    *klappar fint pa*
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-13 21:54:22 följande:
    Jag har haft en sån mysig dag hemma med lillan idag. Jag vill INTE jobba i morgon. Men det kommer jag inte undan. Skrikandes
    det tycker jag om med mit liv att jag faktiskt inte jobbar
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-13 21:59:01 följande:
    Ja, det kan jag tro. Problemet är att jag älskar att jobba. När jag får jobba med det jag vill. jag är en arbetshäst som kan slita och slita bara det är nåt jag tycker är kul. 
    det är jag med!
    och att göra nagot roligt är trevligt och jag tänker nogo starta nagot pyttelitet hemifran när mopsarna bölrjat pa dagis
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-13 22:04:04 följande:
    Kul! Vaddå? 
    gissar pa att sy söta barnkläder.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-13 22:07:53 följande:
    Åh, vad fint! lägg in lite bilder på det du har gjort så vi får se.
    har nog inget pa bilde pa studs...
  • lokisse

god morgon snosar

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-14 08:49:53 följande:
    Jag har inget tålamod idag. Tröttnade på ungarna i trapphuset så jag öppnade precis dörren och sade lugnt och sansat "Gå in och håll käften annars slänger jag in er genom brevinkastet". Då förstod de plötsligt svenska. 
    dom ska vara glada att du inte bad dom ga och pulla för att dom är sa sura alltsa!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-14 09:01:47 följande:
    Maj gadd.....det där hade jag helt förträngt. Hon är helt absurd den där kvinnan. 
    oh ja!
    jag brukar tänka det när mops far ett anfall och slänger sig pa golvet och skriker. det brukar lungna ner mig och jag känner att jag är nog inte värdens sämsta mammma fast jag tappar talamodet och inte ler och säger kom lilla mopsiplopsi sa far du choklad.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-14 09:03:42 följande:
    Jag är inte säker på om du kallar mig idiot eller om du ger mig en komplimang. Men jag tolkar det som att det var lite av båda delar. Och bara för sakens skull: Jag övertolkar en massa saker som jag vill helt medvetet I verkliga livet är jag löjligt ointresserad av drama. Jag är en såndär som ler fånigt och säger "mm så kan det vara ibland" och styr in på ett sidospår när folk snackar skit och går upp i varv över saker som bara tar energi Och jag har ingen störning. På riktigt.
    det ska du inte vara ledsen för du kan fa en störning av mig jag har nog sa det räcker för ett halvt kompanie
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-14 09:05:14 följande:
    Det var helt och hållet, förbehållslöst en komplimang.
    lokisse skrev 2010-09-14 09:03:57 följande:
    oh ja!
    jag brukar tänka det när mops far ett anfall och slänger sig pa golvet och skriker. det brukar lungna ner mig och jag känner att jag är nog inte värdens sämsta mammma fast jag tappar talamodet och inte ler och säger kom lilla mopsiplopsi sa far du choklad.
    inte gå och pulla dig alltså? *mår illa när jag skriver det*

mmmmm
Svar på tråden The return of the Lolilla