Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-07-18 19:12:29 följande:
    *tittar in*
    Hur mås det bäjbs?
    Behöver din hjälp
    (se ovan)
    Hurh ar du det? Ryggen ok igen?
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-07-18 19:12:54 följande:
    Har ännu inte sett ett ända av säsong 3 håller på srien tills det finns flera att plöja igenom
    Har du börjat läsa böckerna ännu? Läste ut den senaste i förrgår.
    Nej, inte läst dem. Är både sugen och inte, liksom....
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-07-18 19:15:44 följande:
    Trevlig tjejsnusk med mycket Erik
    *tjejrunkar redan*
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-07-18 19:15:56 följande:
    Jag går på sem på ons denna veckan & vi kör till Gbg ons-tors eller lör-sön. Gissar på att det blir någon av de dagarna - är inte ensam om planeringen

Kan vi inte göra så att vi kollar hur vi ska göra med en ev snabb juliträff då? Jag kan åka ner den helgen & om vi inte kan då så kan vi säkert lösa det i augusti. Hade varit jätteroligt att träffa de som kan samlas
    Jo, vi kollar på det!
    Jag skall på minisemester tors-sön, vi har hyrt stuga vi havet med ett par kompisar, som har husvagn. Kanppt skönt att komma bort och få vara två vuxna att dela ansvaret över barnen....
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-07-18 19:21:37 följande:
    Jag kopplade dåligt? Ensamsem? Barnen med? *förvirrad'

Om sedan de andra två skånebruttorna kan ta ut tummarna ur röva så kan vi kanske få till en träff
    Nej, Mfern, jag och barnen, plus en till familj. Men Mfern har ju inte semester förrän 13 augusti, egentligen.... I´m fuckin´dying, om man säger så.....

Fast imorgon skall jag gå till doktorn, tror jag. Skall kolla mitt HB, är supertrött och hängig (nästan deppig) så de f¨r titta på mig, det är inte riktigt jag. Så blir det kanske lite drägligare... Men, såklart är det bajstrist att vi är ensamma, jag och tjejerna, när alla andra är borta med familjerna...
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-07-18 19:34:35 följande:
    Har någon sett "Alice i underlandet"? Funderar på att slötitta på den nu.
    Är toksugen på den, men vill gärna se den i 3D. Dock inte så sugen på att lägga pengar på den... Så det blir kanske plattversionen Kan tro att den är mkt bra.

Totajmern har kommit hem igen! Men den slynan skall väl "packa upp och fixa lite" innan hon kommer hit och säger hej...
  • Jazza

Nu skall vi äta lite och sen se en film. Tror det blir Crazy heart.

Ses snart, igen!

• Jazza

Pratar ni om grillade kukar? Oyäh!

• Jazza
    BamBam skrev 2010-07-20 21:44:12 följande:
    Ge mig en sån i bröllopspresent!

Har inte hunnit läsa ikapp, men är nu desperat efter 4 avsnittet av TB. MC, har du koll på var jag kan hitta´t?
Svar på tråden The return of the Lolilla