Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-09-14 09:05:18 följande:
    Hahaha ja jag glömde det. Det är faktiskt roligt att säga så till barn. Det tyder på att man har ett bra förhållande. Pratar man inte öppet om sådant har man fel i relationen till sina barn. Jag väntar bara på att vederbörande ska börja använda en presbild där hela familjen "fredagsmyser" nakna i soffan tillsammans med varsin eltandborste. Tolka fritt. 
    tror du att dom har eltamborstar?
    jag gissar pa nagot mindre krystat självtilverkade dildos av vedträn eller sa
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-14 09:23:29 följande:
    Efter Eira gicj jag ned allt jag gick upp under grav plus några till sambohull kilon. Vägde som mest 105 kg på förlossninge och gick ner till 66kg innan jag blev gravid med lillen 1år efter lillans förlossning.
    Letar kanske upp några skräckbilder nån kväll om jag vågar för att förfära er.

Syrran har gjort en tjockis operation och är nu smal som fan men jag tror ändå att min mage såg värre ut efter en graviditet än hennes i lös hud och deformation.
    Ska bli spännande och se hur den ser ut till våren har 10 kilo kvar till 66kg men jag vill helst ner till 58kg-62kg. har som plan att väga så till våren.
    jag vägde 103 när jag blev gravid med mopsen.
    för tilfället rasar kilona pa ett läskigt sätt.
  • lokisse
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-14 09:34:58 följande:
    Ja så är det nog. Med tjocka långa hår i en tofs som hon lessnat på att shamponera.
    lokisse skrev 2010-09-14 09:31:32 följande:
    jag vägde 103 när jag blev gravid med mopsen.
    för tilfället rasar kilona pa ett läskigt sätt.
    Svettas du mycket om nätterna? efter lillan så var sängen nog dyngsur i nån månad av mitt svett.
    Hur går det med kolhyderaterna är du kvitt diabetesen nu?
    jag gjorde men nu är det över och förbi.
    jag far äta socker och kolhydrater sa mycke jag vill nu hurra!
    har ni inte märkt att jag inte alls är lika sur och arg?
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-14 09:52:14 följande:
    2300? nänä...det skulle inte funka. Han är dyngtrött klockan 1900 redan. Fan, inte ens jag själv är vaken till 2300 längre. Dessutom vill jag inte behöva underhålla Ville ända till jag själv lägger mig.

Nä, jag ska tala lite allvar med honom så ska det nog bli bättre.
    sa är det med gamla föräldrar dom orkar inte vara uppe och sla klackarna i taket stackars barn
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-14 12:17:28 följande:
    Jag har haft samma tankar. Blev väldigt fundersam när hon plötsligt bestämde sig för att åka på bröllopsweekend hellre än att prata med oss. Förstår inte hur folk prioriterar! 
    säger hon som tänker flytta i flera dagar
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-14 12:26:25 följande:
    Det här kommer att låta helt sinnessjukt. Men jag luktar fan svett. Jag kommer bli tvungen att gå ut och köpa en ny topp snart. Vad är det frågan om?
    klimakteriet...
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-14 13:57:46 följande:
    Gulliga!
    Förresten, glömde säga att det var då himmelens hur mycket de tar för stickade sjalar på nätet!
    jupp och jag tro at hon säljer ganska mycke.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-14 14:34:31 följande:
    Shit, du hann med rätt mycket denna dag. Det måste ju ändå bli *räknar* runt 1000 ligg, med tanke på din timpenning. Effektivt!
    gangbang! det gar fortare da!!
Svar på tråden The return of the Lolilla