Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

ja stackars liten hon bublade ut mjölk och tittade mycke fördömande pa mig
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-14 16:06:46 följande:
    Okej.
    Hur står det till med fröken idag då?
    fröken menar du att hon är ogift *fasar*
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-14 16:29:06 följande:
    Du behöver inte vara rik för att handla hos mig gumman.
    vad ska man da tro om dig? jag menar hallo en ring maste vara dyr annars kan man ju tro att man är en fattig jävel
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-14 16:37:28 följande:
    Det är äckligt. Jätteäckligt. Fast var det inte snubben som ville att ringen skulle vara dyr? Jag orkade inte läsa hela ts, den var så rörig.
    jo vist var det han som var inne pa jätte dyr ring annars är man en fattig typ... men det är sa töntigt be grabben sätta in resten pa en bra sparfond sa har hon nagot av det hela i allafalll
  • lokisse

jag har börjat kalla henne andran

• lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-14 16:51:40 följande:
    När behöver man egentligen ett armbandsur?
    igentligen alltid.

jag är pa jagt efter nagot klasikt tills jag hittat min klocka vägrar jag att halla tiden
  • lokisse
    Der Ficker skrev 2010-09-14 16:53:00 följande:
    OK, ska jag åka och handla mat och göra själv, beställa mat hem, eller ska jag äta samma sak idag igen som jag ätit de senaste 4 dagarna?
    beställa
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-14 17:18:29 följande:
    Använd kvasten!
    haaahaa
Svar på tråden The return of the Lolilla