Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-14 17:25:19 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-95/m54474148.html

Men allvarligt?? Va??  Alltså en helt egen kalender för att veta när man har mens? 
    ja sen har jag en skitkalender och en fiskalender oksa och sedan har jag en organeiser som jag skriver upp när jag skrivigt nagot i nagon av mina 14 kalendrar i sa att jag vet vad jag skrivigt när...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-14 17:29:16 följande:
    hahaha snacka om att engarera sig :´)  Folk verkar ha vansinnigt bra koll på sina underliv här på FL men inte fan visste jag att man hade egen privat kalender till rävsaxen. Milda makter. Jag vill INTE läsa en sån!
    vi far hoppas att den inte skriver sjjälv!
    *vässa pennan kan man ju göra men det är en annan femma*
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-14 17:32:20 följande:
    Du dyker? Coolt.
    jag tycker varanan mänska dyker nuförtiden...
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-14 17:34:19 följande:
    Titta vilken gullig make jag har! Det vräker ner ute och jag har ont i lederna men hade inte berättat det för honom. Men han åkte till bolaget och köpte en liten flaska rödvin till mig! *siiiipp*
    Blommorna i vasen har jag odlat från frön, ville bara visa upp dem. *stolt*

*tittar och tittar men ser ingen man*
  • lokisse

semper har du varit scout?

• lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-14 17:39:01 följande:
    Nej, aldrig.
    tänker du bli??
  • lokisse
    Crake skrev 2010-09-14 17:42:07 följande:
    *pust* 

Är det någon här i tråden som är en gammal Hittalerajugend? 
    klart!!
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-14 17:42:20 följande:
    Vad bygger du upp till nu, kissemiss?

Vill du ha med mig på scoutgården?
    äh scoutlokalen var trist
    scouts do it in the buch
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-14 17:45:22 följande:
    Vill du knulla med Semp i en buske? Är det dit det här är på väg?
    nja det beror pa hur han ser ut i uniform
Svar på tråden The return of the Lolilla